Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Kasvuyritys Gofore perustaa 100 hengen huippuyksikön Jyväskylään

Gofore Oy

Kasvuyritys Gofore perustaa 100 hengen huippuyksikön Jyväskylään

Julkaistu: 13.10.2016 klo 08:00
Julkaisija: Gofore Oy

Suomen kolmanneksi paras työpaikka Gofore Oy painaa kaasua ja laajentaa Jyväskylään. Digitaalisen liiketoiminnan asiantuntija kasvaa huimaa vauhtia ja aikoo rekrytoida Jyväskylään 100 sähköisten palveluiden kehittämisen osaajaa. Yritys uudistaa voimakkaasti työkulttuuria ja hakee porukkaansa huippuosaajia, joilla on rohkeutta kyseenalaistaa asioita sekä aito tahto luoda parempaa työelämää ja it-alaa. Goforella on toimipisteet myös Tampereella ja Helsingissä työllistäen yhteensä noin 200 henkilöä.

– Palveluidemme kysyntä on vahvassa kasvussa. Yritykset sekä julkisen hallinnon organisaatiot ovat heränneet uusien digitaalisten palveluiden kehittämiseen. Maailma muuttuu kiihtyvällä tahdilla ja me haluamme olla avaintekijänä siinä mukana, Goforen toimitusjohtaja Timur Kärki kertoo.

– Haluamme tuoda Jyväskylään oman kiimaisen tavan toimia, joka perustuu poikkeukselliseen asiakas- ja työntekijäkokemukseen. Tavoittelemme Jyväskylän alueelta parhaita it-osaajia sekä digitaalisessa muutoksessa apua tarvitsevia asiakkaita, Kärki jatkaa.

Tänä vuonna Goforen liikevaihto kasvaa noin 50 % – lähelle 19 miljoonaa euroa. Näkymät ensi vuodelle ovat niin ikään erinomaiset. Voimakas kasvu mahdollistaa huippuosaajien tavoittelemisen pääkaupunkiseudun ja Tampereen ulkopuolelta.

– Ehdotin Jyväskylän valtaamista kahvikupin ääressä ja asiaa lähdettiin heti selvittämään. Päätös syntyi muutamassa viikossa. Jyväskylään rantautuminen vaikutti täysin ilmeiseltä ratkaisulta, hehkuttaa Jyväskylän oma poika Arto Puikkonen, joka vastaa Goforessa muotoilu- ja suunnittelupalveluiden liiketoiminnasta.

– Olemme todella innoissamme huippuyksikön perustamisesta JyväskyläänTiedämme, että alueella on paljon it-ammattilaisia, jotka haluavat olla mukana muuttamassa maailmaa. Meidän kanssa heillä on siihen mahdollisuus, Puikkonen sanoo.

Jyväskylän alueen huippuosaajien kannattaa olla yhteydessä Goforeen. Yritys hakee noin kolmeakymmentä henkilöä heti alkuun ja pyrkii kasvattamaan yksikön koon sataan henkeen kahden vuoden kuluessa. Myös kiinnostuneet asiakkaat, olkaa hyvät ja ottakaa rohkeasti yhteyttä.

Timur Kärki, timur.karki@gofore.com, 040 828 5886

Rekrytointi
www.gofore.com/liity-joukkoon

Myynti
Juha Virtanen, juha.virtanen@gofore.com, 050 413 3136

Kuva: Goforelta löytyy joukko ex-jyväskyläläisiä tai Jyväskylässä opiskelleita, jotka lobbasivat Jyväskylän valtauksen puolesta.

Gofore Oy on johdon konsultoinnin ja tietojärjestelmien kehittämisen asiantuntijayritys. Missiomme on muuttaa maailma paremmaksi  digitalisaation keinoin ja työkulttuuria uudistamalla. Suunnittelemme ja rakennamme yhdessä asiakkaidemme kanssa valloittavia sähköisiä palveluita ketterästi pala palalta, arkkitehtuurilla ohjaten. Olemme innoissamme uudesta digitaalisesta aikakaudesta, joka tarjoaa jatkuvaa uuden kokemisen ja synnyttämisen riemua. (Asiakkaitamme ovat esimerkiksi sosiaali- ja terveysministeriö, Opetushallitus, Liikennevirasto, Verohallinto, Fonecta ja Alma Media.) Toiminnallemme on ominaista huippuasiantuntemus, ripeys, aito vuorovaikutus sekä jatkuva, kannattava kasvu. Goforelaisia on Helsingissä ja Tampereella lähes 200 ja tavoittelemme tänä vuonna n. 19 miljoonan euron liikevaihtoa. Gofore saavutti 3. sijan Suomen parhaat työpaikat -tutkimuksessa (2015, 2016) ja 6. sijan Euroopan parhaat työpaikat -tutkimuksessa (2016). Yritys on perustettu vuonna 2001. www.gofore.com.