Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Infopöydiltä helppoa ja nopeaa Hämeenlinna-infoa vierailijoille

Linnan Kehitys Oy

Infopöydiltä helppoa ja nopeaa Hämeenlinna-infoa vierailijoille

Julkaistu: 14.04.2016 klo 10:15
Julkaisija: Linnan Kehitys Oy

Hämeenlinnassa käy vuosittain yhä kasvava määrä vierailijoita. Kaupunki-infoa halutaankin nyt viedä sinne missä ihmiset ovat. Linnan Kehitys Oy, Upto Oy ja Kauppakeskus Goodman toteuttivat yhteistyössä kauppakeskuksen kosketusnäytöllisille infopöydille Hämeenlinna osion, joka aktivoi kävijöitä vierailemaan myös muualla Hämeenlinnassa.

Kauppakeskus Goodmanissa on kuusi interaktiivista infopistettä, joissa on kauppakeskuksen liikkeet ja muut toiminnot helposti asiakkaiden löydettävänä. Goodmanin laajat aukioloajat seitsemänä päivänä viikossa sekä keskeinen sijainti takaavat infotauluille kattavan näkyvyyden.

-Hienoa, että kaupungin info-piste saatiin Goodmaniin. Täältä tieto tavoittaa helposti oikean kohderyhmän, Kauppakeskus Goodmanin kauppakeskusjohtaja Eeva Jauro iloitsee uudesta palvelusta.

-Infopöydiltä vierailijat saavat asiakasystävällisesti ja todella helposti tietoa Hämeenlinnasta ja löytävät karttapalvelun avulla vaikkapa lähimmän majoituspaikan. Ja mikä hienointa, infoa on tarjolla myös asumisen mahdollisuuksista ja löytääpä infopöydältä tiedon myös yrityksen siirtoa Hämeenlinnaan suunnitteleva. Kaikkea on tarjolla, myhäilee Hämeenlinnan markkinoinnista vastaava Kati Tiitola Linnan Kehityksestä.

- Oman kuvakkeensa takaa löytyvä Visit Hämeenlinna kosketussovellus on ainutlaatuinen hanke, jossa on modernia näyttöviestintäteknologiaa. Sovellus on optimoitu toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla. Käyttöliittymäsuunnittelussa otettiin huomioon kosketusnäytön teknologia ja tarjolla olleet visuaaliset elementit, kertoo Kasper Kenig Upto Oy:stä.

Infopöydän kohdetiedot päivittyvät automaattisesti visithameenlinna.fi sivuston taustalla olevan Tietoalusta sovelluksen kautta. Hämeenlinnan matkailuneuvonta pitää ajan tasalla Tietoalustan tietoja, josta samat tiedot menevät infopöytien lisäksi visithameenlinna.fi- ja kantolaan.fi sivuille.

-Sähköiset infopöydät ovat myös matkailuneuvonnan näkökulmasta mainio lisäpalvelu kaupungissa vieraileville sekä myös paikallisille, toteaa matkailuneuvoja Mari Ampuja-Valaja Hämeenlinnan kaupungilta. Henkilökohtaista matkailuneuvontaa saa tuttuun tapaan arkisin kaupungin palvelupisteessä sijaitsevasta matkailuneuvonnasta, joka muuttaa takaisin torin laidalle toukokuun aikana. Lisäksi vastaava infopöytä tullaan asentamaan myös torin kesäinfoon.

Kauppakeskus Goodman, Eeva Jauro, puh. 020 130 2938, eeva.jauro@realprojekti.fi
Linnan Kehitys Oy, Kati Tiitola, puh. 040 547 5454, kati.tiitola@linnan.fi
Upto Oy, Kasper Kenig, puh. 040 7414226, kasper.kenig@upto.fi
Hämeenlinnan kaupunki, Mari Ampuja-Valaja, puh. (03) 621 3373, mari.ampuja-valaja@hameenlinna.fi

Linnan Kehitys Oy on Hämeenlinnan kaupungin omistama elinkeinoyhtiö. Tehtävänämme on lisätä Hämeenlinnan tunnettuutta ja taloudellista kasvua verotuloina sijoittuvien yritysten, tapahtumien ja uusien asukkaiden kautta. Tavoitteenamme on, että Hämeenlinna on kehittyvä, kasvava ja elinvoimainen kaupunki.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki