Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » IBM palvelinkeskusten ulkoistuspalveluiden ykkönen

IBM

IBM palvelinkeskusten ulkoistuspalveluiden ykkönen

Julkaistu: 23.03.2009 klo 09:02
Julkaisija: IBM

Markkinatutkimusyhtiö Gartnerin raportin mukaan IBM on Länsi-Euroopan palvelinkeskusten ulkoistuspalveluiden markkinajohtaja. IBM on kyennyt kehittämään portfolion monistettavia ja automatisoituja ratkaisuja, joiden ansiosta yritykset saavat niistä liiketoiminnallisesti merkittävän hyödyn nopeasti ja luotettavasti ulos.

IBM on kyennyt kehittämään portfolion monistettavia ja automatisoituja ratkaisuja, joiden ansiosta yritykset saavat niistä liiketoiminnallisesti merkittävän hyödyn nopeasti ja luotettavasti ulos. IBM on myös Gartnerin mukaan onnistunut rakentamaan kattavan maailmanlaajuisen jakeluverkoston, joka sisältää yli 80 strategiakeskusta eripuolilla maailmaa ja jotka palvelevat tuhansia asiakkaita. Tämä saumaton palveluiden jakeluverkosto erottaa IBM:n kilpailijoista. Se yhdistää IBM:n infrastruktuurin, toiminnot, työkalut ja tietotaidon.

Markkinatutkimusyhtiö Gartnerin raportissa tutkittiin yritysten toimeenpanovalmiuksia, yleistä myynnin ja hinnoittelun toteutuskelpoisuutta, reagointikykyä, toiminnan tuloksellisuutta ja tulevaisuuden suunnitelmien kattavuutta.

Laajempi englanninkielinen tiedote.

Lisätietoja IBM:stä (NYSE: IBM) Internetissä:
www.ibm.com/fi
Lisätietoa IBM:n palveluista