Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Goforen toimitusjohtajan katsaus Periscopessa LIVE-lähetyksenä

Gofore Oy

Goforen toimitusjohtajan katsaus Periscopessa LIVE-lähetyksenä

Julkaistu: 14.01.2016 klo 06:30
Julkaisija: Gofore Oy

Ohjelmisto- ja konsultointiyhtiö Gofore jakaa tänään torstaina kello 9 toimitusjohtajan (Timur Kärki, Vuoden Tivi-vaikuttaja 2015) katsauksen LIVE-lähetyksenä Periscope-sovelluksen kautta.

Tj-katsauksessa käsitellään yrityksen sisäisiä asioita kuten yrityksen missiota, visiota, talousasioita, yrityksen kehityskohteita ja henkilöstöetuja. Katsaus pidetään vuorokerroin Tampereella ja Helsingissä, jolloin toinen toimisto seuraa katsausta videoyhteyden välityksellä.

Periscope-lähetystä voi seurata myös Twitterin välityksellä klo 9 alkaen. Linkki live-lähetykseen tulee Goforen Twitter-tilille lähetyksen alkaessa, https://twitter.com/GoforeOy (Gofore Twitterissä ja Periscopessa: @GoforeOy).

Miksi Periscope-lähetys?

• Halu kokeilla, miten Periscope toimii yritysviestinnässä.
  • Halu tuoda esille Goforen avointa ja läpinäkyvää johtamismallia.
  • Jos lähetys herättää kiinnostusta, tj-katsauksien Periscope-lähetyksiä jatketaan.

Asiakkaisiin liittyviä luottamuksellisia asioita ei sisällytetä lähetykseen, mutta omat sisäiset asiat pidetään sellaisenaan mukana.

Gofore Oy
Riikka Peltonen
Markkinointi ja viestintä
riikka.peltonen@gofore.com