Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Gofore Amazon Web Services -jälleenmyyjäksi

Gofore Oy

Gofore Amazon Web Services -jälleenmyyjäksi

Julkaistu: 14.04.2016 klo 08:00
Julkaisija: Gofore Oy

Ohjelmisto- ja konsultointitalo Gofore vahvistaa otettaan Suomen osaavimpana pilvipalveluiden konsultointi- ja toteutuskumppanina. Gofore ja Amazon Web Services (AWS) ovat tehneet jälleenmyyntisopimuksen AWS:n palveluiden tarjoamisesta Suomessa.

Amazon Web Services on yksi maailman johtavista ja eniten käytetyistä pilvipalvelualustoista. Goforella on kokemusta Amazonin palveluiden käyttämisestä ja konsultoinnista asiakasprojekteissa jo lähes viiden vuoden ajalta. AWS:n palveluita käytetään sadoissa tuhansissa yrityksissä ympäri maailmaa. AWS:n lähimmät datakeskukset sijaitsevat Irlannissa ja Saksassa.

DevOps ja AWS – toimiva parivaljakko

AWS:n pilvi-infrastruktuuri on erinomainen valinta osaksi organisaatioiden DevOps-kulttuuria. Se mahdollistaa nopeat kokeilut, jatkuvan kehittämisen, skaalautuvuuden sekä infrastruktuurin kustannustehokkuuden. Käytön kustannukset muodostuvat todellisen käytön mukaan. Asiakas voi siis keskittyä kustannusten tuijottamisen sijaan innovointiin ja palvelukehitykseen.

Sovi ilmainen arviointi

Gofore muotoilee ja rakentaa tarpeisiisi parhaiten soveltuvan pilvi-infrastruktuurin sekä johtaa hallitusti pilvipalveluiden käyttöön siirtymisen.

Tulemme mielellämme kertomaan lisää palveluistamme. Voit myös sopia kanssani ilmaisen virtuaalisesti asiantuntijan toimesta suoritettavan organisaatiosi pilvivalmiuden arvioinnin.

Lue lisää Goforen pilvipalveluista ja ota yhteyttä:

Juha Virtanen
Myyntijohtaja
Juha.virtanen@gofore.com
050 413 3136

Gofore Oy on johdon konsultoinnin ja tietojärjestelmien kehittämisen asiantuntijayritys. Missiomme on muuttaa maailma paremmaksi digitalisaation keinoin ja työkulttuuria uudistamalla. Autamme asiakkaitamme kehittämään tietojärjestelmiään palvelulähtöisesti ja ketterästi pala palalta, arkkitehtuurilla ohjaten. Asiakkaitamme ovat esimerkiksi sosiaali- ja terveysministeriö, Opetushallitus, Liikennevirasto, Verohallinto, Fonecta ja Alma Media. Toiminnallemme on ominaista huippuasiantuntemus, ripeys, aito vuorovaikutus sekä jatkuva, kannattava kasvu. Goforelaisia on Helsingissä ja Tampereella yli 150 ja tavoittelemme tänä vuonna n. 18,5 miljoonan euron liikevaihtoa. Gofore saavutti 3. sijan Suomen parhaat työpaikat 2016 -tutkimuksessa ja 26. sijan Euroopan parhaat työpaikat 2015 -tutkimuksessa. Yritys on perustettu vuonna 2001. www.gofore.com