Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Endero toteutti Expertin uuteen verkkokauppaan virtuaalisen unelmien huoneen - Expert valitsi Enderon digitaalisen markkinoinnin kumppaniksi

Expert

Julkaistu: 14.05.2009 klo 15:21
Julkaisija: Expert

Endero suunnitteli ja toteutti Expertin tänään avautuneen verkkokaupan lanseerauskampanjan. Lanseeraussivustolla voi virtuaalisesti suunnitella unelmien huoneen, johon voi valita mieleisen kodinelektroniikan ja halutessa myös perustella valintoja. Kuluttajalla on myös mahdollisuus ostaa valitsemansa tuotteet suoraan Expertin verkkokaupasta. Muut käyttäjät pääsevät katsomaan toisten sisustamia huoneita sekä valintojen perusteluita.

Expertin digitaalisen markkinoinnin kokonaisvaltaisena kumppanina toimiva Endero vastasi verkkokaupan lanseerauskampanjan suunnittelun ja toteutuksen lisäksi myös palvelun integroinnista Expertin verkkokauppa-alustaan. Sekä kaupan että kampanjan alustana toimii Microsoft-teknologioihin perustuva ratkaisu. Enderon ja Expertin yhteistyö alkoi vuoden vaihteessa myymälälanseerauksien tukikampanjoilla. Nyt yhteistyötä on syvennetty strategiselle tasolle. Uuden verkkokaupan lanseeraus on ensimmäinen osa Expertin digitaalisen markkinoinnin ja verkkoliiketoimintastrategian toteutusta.

"Meillä oli tarve löytää luotettava kumppani, joka pystyisi ottamaan kokonaisvaltaisesti vastuuta Expertin digitaalisen markkinoinnin kehittämisestä. Valitsimme Enderon heidän laaja-alaisen osaamisensa takia. Erityisen tärkeää meille on, että uusi kumppanimme pystyy hoitamaan myös tarvittavan teknisen toteutuksen. Vakuuttavan digitaalisen markkinoinnin suunnittelun lisäksi Enderosta löytyy korkeantason teknistä osaamista", kertoo Expertin markkinointijohtaja Ville Honkanen.

Markkinointiviestinnän Toimistojen Liiton vastikään Suomen suurimmaksi digitoimistoksi listaama Endero erottuu muista alan toimijoista laaja-alaisella osaamisellaan. Enderon strategia on kehittää asiakkaidensa kilpailukykyä tarjoamalla liiketoimintalähtöisiä ja kokonaisvaltaisia ICT-ratkaisuja, jotka toteutetaan viimeisimmällä teknologialla.

"Expert tunnetaan alallaan näyttävistä ja myynnillisesti tuloksellisista myymälälanseerauksista. Olemme erittäin ylpeitä siitä, että Expert luotti Enderon osaamiseen lanseerauksen suunnittelussa ja toteutuksessa. Uusi verkkokauppa on hyvä esimerkki siitä, kuinka sosiaalisen median ja verkkokauppateknologioiden edistyneimpiä mahdollisuuksia hyödyntäen voidaan rakentaa yrityksen liiketoimintaa mitattavasti tukeva verkkokampanja", sanoo Enderon digitaalisen liiketoiminnan ja tiedonhallinnan yksikönjohtaja Petri Säkkinen.

Kuluttajat voivat suunnitella unelmiensa huoneen osoitteessa: http://www.expert.fi/unelmienhuone

Ville Honkanen, markkinointijohtaja, Expert Asa

Sähköposti: etunimi.sukunimi@expertasa.fi

Petri Säkkinen, johtaja, Endero Oy

Sähköposti: etunimi.sukunimi@endero.com

Expert

Expert Suomessa on osa Expert AS konsernia, jolla on Suomessa kaksi tytäryhtiötä; Expert Finland Oy ja Expert ASA Oy. Kansainvälistä Expert tuotemerkkiä Suomessa hallinnoi Expert Finland Oy, joka vastaa myös yhteistyöstä itsenäisten kauppiaiden kanssa sekä tukkukaupasta. Expert ASA Oy vastaa Expertin omistamien suurmyymälöiden, uuden vuosisadan kodintekniikan ostopaikkojen toiminnasta sekä expert.fi internetmyymälästä. Suomessa on 100 Expert myymälää ja reilut 80 kauppiasta, joiden vähittäismyynti on noin 250 miljoonaa euroa vuodessa. Suurimman kauppiaan, Expert ASA Oy:n myynti 2008 oli 118 miljoonaa euroa ja sen 25 myymälää työllistävät lähes 300 henkeä.

Endero Oy

Endero Oy on ICT-palveluyhtiö, jonka ratkaisut kattavat digitaalisen liiketoiminnan, tiedonhallinnan, ohjelmistokehityksen ja testauksen kokonaisuudet. Laaja-alaisesta kokonaispalvelustamme ja Microsoft Gold -kumppanuudesta hyötyvät asiakkaat ja yhteistyökumppanit. Enderon palveluksessa työskentelee 150 tieto- ja viestintäteknologian ammattilaista Suomessa ja Pietarissa. Enderon omistaa suomalainen teollisuuskonserni Atine Group Oy.