Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Elisa ja iLoq kehittävät turvaratkaisuja

Elisa ja iLoq kehittävät turvaratkaisuja

Julkaistu: 24.03.2009 klo 09:45
Julkaisija:

Elisa ja iLoq kehittävät yhteistyössä jokapaikan tietotekniikkaa hyödyntäviä palvelukonsepteja, joilla nostetaan asiakkaiden turvallisuustasoa, tehostetaan prosesseja ja muodostetaan uusia liiketoimintamalleja.

Palvelukonseptit perustuvat Elisan tarjoamiin verkkopalveluihin ja avoimeen tietoarkkitehtuuriin sekä iLoqin omavoimaiseen, palkittuun ja patentoituun lukitusjärjestelmään.

- iLoqin innovatiiviset tuotteet tarjoavat ainutlaatuisen mahdollisuuden nostaa turvallisuusjärjestelmien ICT-integraatio uudelle tasolle. Yhteistyön myötä Elisa pystyy tarjoamaan asiakkailleen entistä kehittyneempiä turvallisuusratkaisuja ja tehokkaampia ylläpitoprosesseja. Yhdessä olemme edelläkävijänä rakentamassa ubiikkia yhteiskuntaa, kertoo Elisan teknologiapäällikkö Risto Alander.

- Elisan tarjoamat verkkopalvelut sekä avoimet tietoarkkitehtuurit ja niihin liittyvä teknologiaosaaminen tarjoavat iLoqille mahdollisuuden integroida tuotteensa osaksi jokapaikan tietotekniikkaa. Yhteistyöllä pystymme merkittävästi tehostamaan turvallisuusjärjestelmien ylläpitoa ja hallintaa. Elisa on myös vahva myynti- ja jakelukanava tuotteillemme, täydentää iLoq Oy:n toimitusjohtaja Mika Pukari.

Elisa Oyj, teknologiapäällikkö Risto Alander, puh. 050 555 3135
Elisa Oyj, myyntijohtaja Kalevi Westerlund, puh. 050 506 5713
iLoq Oy, toimitusjohtaja Mika Pukari, puh. 040 317 0211

Elisa on Pohjoismaiden johtava viestintäpalvelujen tuottaja ja kuuluu Euroopan 500 suurimman julkisesti noteeratun yhtiön joukkoon. Elisa toimii Pohjoismaiden lisäksi Baltian maissa ja Venäjällä. Palvelemme  alueellisesti noin 2 miljoonaa kuluttaja-asiakasta ja kansainvälisesti noin 15 000:ta yritysasiakasta tarjoamalla laajan valikoiman erilaisia liittymiä palveluineen. Välitämme ihmisille elämyksiä ja parannamme  organisaatioiden tuottavuutta verkossa. Elisa keskittyy kehittämään kuluttajille ja yritysasiakkaille ICT- ja online-palveluja. Liikevaihtomme vuonna 2008 oli 1,49 miljardia euroa. Henkilöstön määrä on noin 2 900. Elisa toimii globaalisti yhteistyössä Vodafonen ja Telenorin kanssa. Lisätietoja osoitteesta www.elisa.fi