Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » DataInfo tiedottaa- Helmikuu 2016

Julkaistu: 17.02.2016 klo 14:15
Julkaisija: Data-Info Oy

Laskunjakopalvelu

Laskunjakopalvelu mahdollistaa vapaan laitevalinnan asiakkaan loppukäyttäjille. Palvelussa laitteen hankintakustannus jakautuu asiakasyrityksen ja loppukäyttäjän kesken.

Laskunjakopalvelussa laskutamme ennalta sovitun osuuden tilatun laitteen hankintahinnasta asiakasyritykseltä. Loppukäyttäjä maksaa jäljelle jäävän osuuden meiltä saamansa verkkomaksulinkin kautta.

Käytettävissä olevat maksutavat loppukäyttäjälle:
- Suomalaiset verkkomaksut
- Yleisimmät luottokortit

Laskunjakopalvelu on halutessanne kytkettävissä päälle organisaatiokohtaisesti. Lisätietoja saatte vastuumyyjältä tai asiakaspalvelustamme.

Microsoft Lumia 650 NYT ennakkotilattavissa

Huippuominaisuudet ja kaunis muotoilu edulliseen hintaan – Microsoft Lumia 650

Uusien Windows 10 -Lumia-mallien valikoima täydentyy tänään. Microsoft julkaisee loistavan Lumia 650:n, joka tuo täyden Windows 10 -kokemuksen keskihintaisten älypuhelinten kategoriaan.Tähän mennessä kaikkien aikojen ohuin (6,9 mm) ja kevyin (122 g) Lumia tuo hintaluokassaan ennennäkemättömät ominaisuudet aktiivisille Windows-käyttäjille ja taatun Windows 10 -tietoturvan business-asiakkaille.

Viiden tuuman HD Amoled-näyttö mahdollistaa laitteen vaivattoman käytön myös kirkkaassa auringonvalossa. Pääkamerassa on 8 megapikselin kenno, jonka kuvanlaatu häikäisee eikä ujostele vertailua kalliimpienkaan kilpailijoiden kameroiden kuvanlaadun kanssa. Etukamera on viiden megapikselin kennon ja laajakulmalinssin ansiosta kuin tehty selfieiden ottamiseen.

Tilaa omasi

Myös tietokoneet DataInfosta

Tarjoamme laajan valikoiman tietokoneita ja tarvikkeita.

Valikoimalle kuuluvat mm. Applen, Lenovon, Microsoftin sekä HP:n päätelaitteet.
Myös tietokoneet on hankittavissa palveluna. Ei sitoutunutta pääomaa. Päätelaitteet aina ajantasalla. Yksinkertainen huoltoprosessi ja tietoturvallinen kierrätys.

Tutustu valikoimaan
portaalissamme tai Ota yhteyttä niin teemme teille tarjouksen.

Sony Xperia Z5 compact markkinoiden edullisimpaan hintaan

Kompromissi vain koossa

Tarjoamme nyt kaikille asiakkaillemme Sony Xperia Z5 compactin markkinoiden edullisimpaan hintaan 399€ alv 0%.
Xperia Z5 puhelimissa on aivan uusi kamera, jonka tekniikka on peräisin Sonyn ammattilaistason a-järjestelmäkameroista. Puhelimessa on Sonyn loistava akku, joka kestää jopa kaksi vuorokautta. Tilaa omasi

___________________________________________________________________________________

DataInfo mobilisoi yrityksien ja yhteisöjen työnteon markkinoiden parhailla laitteilla ja palveluilla.

Data-Info Oy on monipuolinen ja luotettava ICT tuote- ja palveluntarjoaja. Elinkaarenmittaiset palvelumme, varmistavat hankinnan, käyttöönoton ja omistamisen tehokkuuden. Yksi sama tehokas logistinen prosessi kaikkiin ICT- laitteisiin takaa erinomaisen toimitusvarmuuden.
Innostuneet ammattilaisemme sekä markkinoiden vaikutusvaltaisimmat kumppanit mahdollistavat ensiluokkaisen käyttökokemuksen ja tyytyväisen loppuasiakkaan.

Asiakaspalvelu

Palvelemme Teitä: arkisin klo 8-16.00