Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Danske Bankin mobiilipankki nyt myös Apple Watchissa

Danske Bank

Danske Bankin mobiilipankki nyt myös Apple Watchissa

Julkaistu: 27.10.2015 klo 10:34
Julkaisija: Danske Bank

Danske Bank on julkaissut Apple Watch -pankkisovelluksen. Sovellus nopeuttaa pankkitietojen tarkastamista entisestään tarjoamalla mahdollisuuden tilien, tapahtumien ja sijoitusten katseluun älykellosta.

- Apple Watch on mielenkiintoinen alusta ja haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden pysyä ajan tasalla omissa pankkiasioissaan myös sen kautta. Yhdeksän kymmenestä Danske Bankin asiakkaasta käyttää mobiilipankkia juuri tilien tarkasteluun, ja Apple Watch -sovelluksemme avulla nämä tiedot ovat nyt helposti saatavilla missä ja milloin tahansa, sanoo johtaja Ari Häll henkilöasiakasliiketoiminnan kehitysyksiköstä.

Apple Watch -sovellus on jatkoa viisi vuotta sitten julkaistulle Danske Bankin mobiilipankille. Uusi sovellus julkaistiin samanaikaisesti Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa ja Iso-Britanniassa.

- Vuosien varrella mobiili- ja tabletpankeista on tullut erittäin suosittuja. Suomessa Danske Bankin mobiilipankkiin tehdään noin 2,5 miljoonaa sisäänkirjautumista kuukaudessa.  Merkittävä osa kirjautumisista tapahtuu iPhonen avulla, joten myös Apple Watch on luonnollinen alusta mobiilipankille ja sen jatkokehitykselle, Häll toteaa.

- Kuuntelemme asiakaspalautetta tarkasti. Mikäli Apple Watch menestyy, sovelluksesta julkaistaan uusia versioita. Danske Bank on julkaissut Tanskassa myös MobilePayn AppleWatchille. Lisäksi sovellukseen on suunnitteilla maksumahdollisuus, kertoo Häll mahdollisista kehityssuunnista.

Lisätietoa:

Ari Häll, johtaja, Henkilöasiakasliiketoiminnan kehittäminen, Danske Bank Oyj, puh. 010 546 7629

Danske Bank on Pohjoismaiden johtavia pankkikonserneja, joka palvelee henkilö-, yritys- ja yhteisöasiakkaita 15 maassa. Suomessa tuotamme asiakaslähtöisiä pankkiratkaisuja yli miljoonan asiakkaamme tarpeisiin. Danske Bankilla on erinomainen kansainvälinen asiantuntijaverkosto ja olemme modernien mobiili- ja tablettipankkipalvelujen edelläkävijä.