Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Consultor valittiin mukaan KL-Kuntahankintojen ICT-asiantuntijapalvelujen puitejärjestelyyn vuosille 2015-2019

Consultor Finland Oy

Julkaistu: 27.08.2015 klo 09:23
Julkaisija: Consultor Finland Oy

Consultor osallistui KL-Kuntahankintojen ICT-palvelujen puitejärjestelykilpailutukseen. Hankinta sisältää kuusi palvelualuetta, joista tehdään erilliset puitejärjestelyt. Consultor on mukana seuraavilla syyskuun alusta 2015 voimaan astuvilla puitejärjestelyn osa-alueilla:

B. Suunnittelu- ja määrittelypalvelut
C. Ohjelmointi-, integrointi- ja testauspalvelut
D. Microsoft-teknologialla toteutettaviin ratkaisuihin liittyvät asiantuntijapalvelut

KL- Kuntahankintojen asiakkaita ovat suomalaiset kunnat, kuntayhtymät, hankintarenkaat, kunnalliset liikelaitokset sekä kuntien omistamat konserniyhtiöt. Asiakkaita ovat esimerkiksi Kuntien Tiera Oy, Keva ja Tampereen kaupunki.

Consultor Finland Oy on vuonna 2004 perustettu suomalainen edelläkävijä verkostomaisen IT-projektinhallinnan ja teknisen konsultoinnin toimialueilla. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli noin 7,3 MEur ja tuloksemme voitollinen. Asiakkainamme on julkisen ja yksityisen sektorin organisaatioita, joiden hankkeisiin osallistumme eri rooleissa. Consultorin tehtävä on varmistaa asiakkaille tärkeiden IT-projektien onnistuminen ja siten rakentaa reippaampaa, tehokkaampaa ja toimivampaa Suomea – asiakkaiden menestyksen siivittämänä.

www.consultor.fi

Markus Andersson, Toimitusjohtaja, Consultor Finland Oy