Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Consultor jatkokehittämään Kevan sijoitustiedon ja riskienhallinnan sovelluksia

Consultor Finland Oy

Consultor jatkokehittämään Kevan sijoitustiedon ja riskienhallinnan sovelluksia

Julkaistu: 12.05.2016 klo 08:28
Julkaisija: Consultor Finland Oy

Kunta-alan, valtion, kirkon ja Kelan henkilöstön eläkeasioista vastaava Keva on valinnut Consultorin toimittajakseen piensovellusten kehittämisessä ja ylläpidossa. Keva kilpailutti hankinnan KL-Kuntahankintojen IT-konsultointia koskevan puitejärjestelyn kautta.

Kevassa on käytössä IT-yksikön omana työnä toteutettuja, räätälöityjä piensovelluksia liittyen muun muassa varainhoitajien sijoitustietojen hallintaan sekä riskienhallintaan. Consultor vastaa sovellusten uusien ominaisuuksien määrittelystä, suunnittelusta, teknisestä toteutuksesta, testauksesta ja käyttöönotosta.

”Consultorin Microsoft-osaaminen vastasi hyvin tarpeisiimme ja yhteistyö ensimmäisen sovelluksen osalta on lähtenyt sujuvasti käyntiin”, Kevan IT-päällikkö Panu Rautala kertoo.

Keva huolehtii noin 1,3 miljoonan julkisen sektorin työntekijän ja eläkkeensaajan työeläkepalveluista sekä vastaa kunta-alan henkilöstön eläkkeiden rahoituksesta ja eläkevarojen sijoittamisesta.

Keva
Panu Rautala
IT-päällikkö
etunimi.sukunimi@keva.fi

Consultor Finland Oy
Markus Andersson
etunimi.sukunimi@consultor.fi

Consultor Finland Oy on vuonna 2004 perustettu suomalainen edelläkävijä verkostomaisen IT-projektinhallinnan ja teknisen konsultoinnin toimialueilla. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli noin 9,7 M€ ja tuloksemme voitollinen. Asiakkainamme on julkisen ja yksityisen sektorin organisaatioita, joiden hankkeisiin osallistumme eri rooleissa. Consultorin tehtävä on varmistaa asiakkaille tärkeiden IT-projektien onnistuminen ja siten rakentaa reippaampaa, tehokkaampaa ja toimivampaa Suomea – asiakkaiden menestyksen siivittämänä.

www.consultor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon