Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Consultor edelleen Kauppalehden Menestyjien joukossa

Consultor Finland Oy

Consultor edelleen Kauppalehden Menestyjien joukossa

Julkaistu: 18.08.2016 klo 07:45
Julkaisija: Consultor Finland Oy

Consultor kuuluu tänäkin vuonna Kauppalehden valitsemien Menestyjien joukkoon. Kauppalehden tutkimus- ja analyysiyksikkö Balance Consulting arvioi vuosittain yritysten suorituskykyä tilinpäätöstietojen perusteella.

Menestyjäluokituksessa yrityksen taloudellista suorituskykyä mitataan kuudella eri osa-alueella: kasvu, kannattavuus, tulos, maksuvalmius, vakavaraisuus ja riskinsietokyky. Kultakin osa-alueelta yritystä verrataan oman kokoluokkansa yrityksiin, kaikkiin Balance Consultingin tietokannan yrityksiin sekä oman vertailutoimialansa yrityksiin.

Sijoituimme listauksessa Uudenmaan alueella sijalle 262 ja koko Suomen alueella sijalle 583. Consultor kuuluu Menestyjä-sertifikaatin mukaan taloudellisen suorituskykynsä perusteella sekä koko maan että oman toimialansa parhaimmistoon.

Consultor Finland Oy on vuonna 2004 perustettu suomalainen edelläkävijä verkostomaisen IT-projektinhallinnan ja teknisen konsultoinnin toimialueilla. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli noin 9,7 M€ ja tuloksemme voitollinen. Asiakkainamme on julkisen ja yksityisen sektorin organisaatioita, joiden hankkeisiin osallistumme eri rooleissa. Consultorin tehtävä on varmistaa asiakkaille tärkeiden IT-projektien onnistuminen ja siten rakentaa reippaampaa, tehokkaampaa ja toimivampaa Suomea – asiakkaiden menestyksen siivittämänä.

www.consultor.fi

Markus Andersson, toimitusjohtaja, Consultor Finland Oy