Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Check Pointin ratkaisu vie uusien tietoturvauhkien ehkäisyn ennennäkemättömälle tasolle

Julkaistu: 23.09.2015 klo 09:18
Julkaisija: Check Point Software Technologies Finland Oy

Check Point SandBlastTM on yritysten tietoturvaratkaisu, joka löytää ja pysäyttää myös uudet, aiemmin tunnistamattomat haittaohjelmat ja ohjelmistojen haavoittuvuuksia hyödyntävät nollapäivähyökkäykset. Toisin kuin perinteisissä hiekkalaatikkosovelluksissa aineistot pystytään toimittamaan käyttäjille ilman viivytyksiä.

Espoo, keskiviikko 23.syyskuuta 2015 – Tietoturvayhtiö Check Point® Software Technologies Ltd. on julkistanut uuden sukupolven tietoturvaratkaisun, joka tekee turhiksi hienostuneimmatkin kyberrikollisten juonet. Tietoturvastaan huolehtiva yritys pysyy sen avulla askelen hyökkääjien edellä ilman, että turha viive häiritsee henkilöstön työtä.

Check Point SandBlast

• Havaitsee ja myös pysäyttää haittaohjelmat markkinoiden johtavalla hiekkalaatikkoteknologialla.
  • Estää tehokkaasti uusia haittaohjelmia pääsemästä hiekkalaatikon ohi tunnistamalla reaaliajassa haittaohjelmien pyrkimykset kiertää prosessorien suojausmekanismeja (CPU exploit detection).
  • Tarjoaa toimintavarman ja läpinäkyvän käyttäjäkokemuksen tuomalla sisällön käyttäjälle ilman perinteisten hiekkalaatikoiden viiveitä (ThreatExtraction).
  • Joustava ja kustannustehokas toteutus Check Pointin pilvipalvelun kautta tai Private Cloud -ratkaisuna.
  • Keskitetty, helppokäyttöinen hallinta.

Lisätietoja Check Point SandBlastista Check Pointin verkkosivuilta:

Viime viikkoina on julkistettu useita laajalle levinneitä haavoittuvuuksia, joiden hyväksikäytön SandBlast pystyisi estämään.

Check Point Software Technologiesin Suomen maajohtaja Petri Sonkeri, p. 040 504 7843, petris@checkpoint.com, on valmis kertomaan uutuudesta ja sen merkityksestä haastatteluissa.

Haastattelupyynnöt ja lisätiedot myös:

OS/G Viestintä, Maija Rauha, p. 0400 630 065, maija.rauha@osg.fi

Seuraa Check Pointia:

Check Pointin blogi: http://blog.checkpoint.com/

Twitter: www.twitter.com/checkpointsw

Facebook: https://www.facebook.com/checkpointsoftware

YouTube: http://www.youtube.com/user/CPGlobal

Check Point Software Technologies Ltd.
Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) on maailman suurin yksinomaan tietoturvaan keskittynyt yhtiö. Se on alan edelläkävijä ratkaisuillaan, jotka torjuvat asiakkaisiin kohdistuvat kyberhyökkäykset havaiten haittaohjelmat ja muut tunkeutujat ainutlaatuisen tehokkaasti. Check Pointin täydellinen tietoturva-arkkitehtuuri suojaa yritysverkot mobiililaitteisiin asti, ja sen ratkaisuja ohjataan kattavan ja intuitiivisen hallintajärjestelmän kautta. Check Point huolehtii yli 100 000 yrityksen ja yhteisön tietoturvatarpeista organisaation koosta riippumatta. At Check Point, we secure the future.