Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Check Point tuo SandBlast-tietoturvan pilvipohjaisiin sähköposteihin

Check Point tuo SandBlast-tietoturvan pilvipohjaisiin sähköposteihin

Julkaistu: 18.05.2016 klo 13:11
Julkaisija: Check Point Software Technologies Finland Oy

Uusi SandBlast Cloud ennaltaehkäisee uusimpienkin haittaohjelmien pääsyn Office 365 -käyttäjien sähköposteihin.

Espoo, keskiviikko 18. toukokuuta 2016 – Check Point Software Technologies on julkistanut uuden, kattavan tietoturvaratkaisun SandBlast Cloudin, joka pitää yrityssähköpostit turvassa haittaohjelmien tunkeutumisyrityksiltä. SandBlast-tuoteperheen uusin tietoturvaratkaisu on suunniteltu turvaamaan Microsoft Office 365:n käyttäjät moderneilta uhilta, kuten kiristyshaittaohjelmilta ja APT-hyökkäyksiltä. SandBlast Cloud pysäyttää haittaohjelmat CPU-tason seulonnalla ja Threat Extraction -tekniikka pitää yrityssähköpostit puhtaana jo tunnetuista ja tuntemattomista uhista.

Vaikka sähköposti mahdollistaa vertaansa vailla olevan viestinnän ja tietoliikenteen, toimii se usein haittaohjelmien, kuten kiristysohjelmien, sisäänkäyntinä yritysverkkoihin. Teleoperaattori Verizonin tuoreen 2016 Data Breach Investigations -tietoturvaraportin mukaan käyttäjät klikkaavat ja avaavat peräti 12 prosenttia sähköpostien haitallisista liitteistä. Haitallista sisältöä sisältäviä liitteitä klikataan keskiarvolta vain 3 minuuttia 45 sekuntia sähköpostin saamisesta, joten on selvää, että ennaltaehkäisy on kriittistä tartunnan leviämisen estämiseksi.

– Yritykset ovat jatkuvassa vaarassa joutua kohdennettujen sähköpostihyökkäysten uhreiksi. Kyberrikolliset muuntelevat ja parantelevat menetelmiään jatkuvasti. Tämä vaatii yrityksiltä entistä tehokkaampia ennaltaehkäiseviä ja edistyneitä tietoturvaratkaisuja, joilla pysytään askeleen edellä uusia tietoturvauhkia. SandBlast Cloud tuo Office 365 -asiakkaille huipputason suojauksen pilviratkaisun muodossa. Se seuloo sisällön nopeasti ja tehokkaasti, toteaa Check Pointin Suomen maajohtaja Petri Sonkeri.

SandBlast Cloud tarjoaa Office 365 -käyttäjille monitasoisen tietoturvaratkaisun, joka tunnistaa sekä jo tunnetut ja tuntemattomat uhat. Anti-virus- sekä URL Reputation -ohjelmistot suojaavat tunnetuilta uhilta ja Threat Emulation ja Threat Extraction -menetelmillä suojaudutaan uusilta ja aiemmin tuntemattomilta haittaohjelmilta sekä muun muassa zero day -hyökkäyksiltä.

SandBlast Cloudin tärkeimmät ominaisudet:

• Saumaton Microsoft Office 365 -ohjelmistointegrointi, jota hallinnoidaan yksinkertaisen pilvipalvelun kautta.
  • Alan johtava haittaohjelmien kiinniottoprosentti, mikä perustuu patentoituun CPU-tason seulontatekniikkaan.
  • SandBlast Cloud toimittaa turvalliset, uudelleenkootut tiedostot sekunneissa. Alkuperäisiin tiedostoihin pääsee käsiksi muutamassa minuutissa, kun täydellinen analyysi on suoritettu.

Saatavuus:

SandBlast Cloud tulee saataville kesällä 2016. Lue lisää osoitteessa: www.checkpoint.com/products/sandblast-office365-security.

Follow Check Pointia SoMessa:

Check Point Blog: http://blog.checkpoint.com/
Twitter: http://www.twitter.com/checkpointsw
Facebook: http://www.facebook.com/checkpointsoftware
YouTube: http://www.youtube.com/user/CPGlobal
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/check-point-software-technologies

Check Point Software Technologies Ltd.
Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) on maailman suurin yksinomaan tietoturvaan keskittynyt yhtiö. Se on alan edelläkävijä ratkaisuillaan, jotka torjuvat asiakkaisiin kohdistuvat kyberhyökkäykset havaiten haittaohjelmat ja muut tunkeutujat ainutlaatuisen tehokkaasti. Check Pointin täydellinen tietoturva-arkkitehtuuri suojaa yritysverkot mobiililaitteisiin asti, ja sen ratkaisuja ohjataan kattavan ja intuitiivisen hallintajärjestelmän kautta. Check Point huolehtii yli 100 000 yrityksen ja yhteisön tietoturvatarpeista organisaation koosta riippumatta. At Check Point, we secure the future.