Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Check Point ja VMware tuovat vahvan verkkotietoturvan virtuaaliympäristöön

Check Point ja VMware tuovat vahvan verkkotietoturvan virtuaaliympäristöön

Julkaistu: 17.03.2014 klo 09:37
Julkaisija: Check Point Software Technologies Finland Oy

Check Point ja VMware varmistavat yhteistyössä, ettei tietoturvasta tarvitse tinkiä, kun yritykset siirtävät toimintojaan virtuaaliympäristöön ja yksityiseen pilveen.

Helsinki 17.3.2014 – Check Pointin uusi Virtual Edition (VE) -tietoturvaratkaisu sopii saumattomasti yhteen VMware vSphere® 5.5 -verkkovirtualisointialustan kanssa. Tämä takaa, että tietoturva seuraa automatisoidusti, ketterästi ja kattavasti mukana, kun yrityksen virtuaaliympäristössä tehdään muutoksia.

– Virtualisointi ja toimintojen vieminen pilveen yleistyvät jatkuvasti yrityksissä, koska ne antavat nopeutta ja joustavuutta ohjelmistovaihdoksiin ja muihin yritysverkon muutostilanteisiin. On tärkeää, että tietoturva pysyy nopeasti ja vähällä vaivalla mukana näissä muutoksissa, kommentoi Check Point Software Technologiesin johtaja Gabi Reisch.

Check Point Virtual Edition tarjoaa virtuaalilaitteille Check Pointin vahvan ja monikerroksisen tietoturvan ilman tarvetta kajota verkon rakenteeseen. VMware vCloud® Suiten tuki mahdollistaa automaattisen ja yksinkertaisen virtuaalisovellusten tietoturvan. Kaikkia virtuaalisia ja fyysisiä tietoturvayhdyskäytäviä voidaan hallita keskitetysti, ja uudet virtuaalilaitteet ovat automaattisesti tietoturvan piirissä.

Virtual Edition on Check Pointin ja VMwaren yhteistyön ensimmäinen askel. Yhtiöt aikovat jatkossakin tuoda markkinoille täysin yhteensopivia tuotteita.

Tarkemmin Check Point VE:stä: http://www.checkpoint.com/products/security-gateway-virtual-edition/

Check Point Software Technologies Finland Oy, teknologiajohtaja Jani Ekman, p. 040 729 7309, jani.ekman@checkpoint.com

Seuraa Check Pointia sosiaalisessa mediassa:
Twitter: www.twitter.com/checkpointsw
Facebook: https://www.facebook.com/checkpointsoftware
YouTube: http://www.youtube.com/user/CPGlobal

Check PointSoftware Technologies Ltd.
Check Point Software Technologies Ltd. (www.CheckPoint.com) on maailman johtava internetin turvallisuuden asiantuntija, joka tarjoaa asiakkailleen tinkimättömän suojan kaikenlaisia tietoturvauhkia vastaan vähentäen tietoturvan monimutkaisuutta ja alentaen sen kokonaiskustannuksia. Check Point on ollut alan edelläkävijä patentoituun tekniikkaan perustuvasta Firewall-1-palomuuuristaan lähtien. Tällä hetkellä Check Point kehittää innovaatioita Software Blade -arkkitehtuurin pohjalta tarjoten joustavia ja yksinkertaisia ratkaisuja, jotka voidaan räätälöidä vastaamaan täsmällisesti minkä tahansa organisaation turvallisuustarpeita. Check Point on alan ainoa palveluntarjoaja, joka ylittää teknologian ja näkee turvallisuuden liiketoimintaprosessin osana. Check Point 3D Security turvaa yrityksen tietovarannot yhdistämällä ainutlaatuisella tavalla ihmiset ja tietoturvakäytännöt sekä niiden valvonnan. Näin tietoturvatoiminnot saadaan vastaamaan organisaation liiketoiminnan tarpeita. Check Pointin asiakkaina on kymmeniä tuhansia erikokoisia yrityksiä, mukaan lukien kaikki Fortune- ja Global 100 -yritykset. Check Pointin palkitut ZoneAlarm-ratkaisut suojaavat miljoonia kuluttajia tietomurroilta, vakoiluohjelmilta ja identiteettivarkauksilta.