Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » BOSE JULKISTAA UUSIA SOUNDTOUCH™-WI-FI®-MUSIIKKIJÄRJESTELMIÄ

Pilgrim Oy

BOSE JULKISTAA UUSIA SOUNDTOUCH™-WI-FI®-MUSIIKKIJÄRJESTELMIÄ

Julkaistu: 03.10.2014 klo 13:01
Julkaisija: Pilgrim Oy

BOSE JULKISTAA UUSIA SOUNDTOUCH-WI-FI®-MUSIIKKIJÄRJESTELMIÄ

Helppokäyttöisten Wi-Fi-musiikkijärjestelmien tuoteperhe laajenee uusilla tuotteilla, musiikkipalveluilla ja toiminnoilla

3.10.2014 -- Bosen SoundTouch-Wi-Fi®-musiikkijärjestelmät on suunniteltu musiikin kuuntelun keskukseksi, ja niiden avulla langaton kuuntelu on helppoa kaikkialla kodissa.  SoundTouch-tuotteet ovat helppokäyttöisiä ja intuitiivisia Wi-Fi-musiikkijärjestelmiä, joiden avulla voit kuunnella suoratoistettua musiikkia yhdellä kosketuksella.

Tänään SoundTouch-tuoteperhe laajenee uusilla yksiosaisilla järjestelmillä, kotiteatterijärjestelmillä ja stereojärjestelmillä.  Lisäksi järjestelmiin lisätään uudet musiikkipalvelut Deezer ja Spotify®,  ja parannetun sovelluksen uusilla toiminnoilla voi helposti selata musiikkia ja määrittää järjestelmien langattomat yhteydet suoraan puhelimesta tai tabletista.

SoundTouch-Wi-Fi-järjestelmien käyttö on edelleen hyvin yksinkertaista.  Voit ohjata toistoa kuudella esiasetuksella tai hallita musiikkiasi millä tahansa laitteella.   Valittavana on 20 000 Internet-radioasemaa ympäri maailman, musiikkipalveluita ja omia soittolistoja – kaikki yhdellä kosketuksella.  Kotiin voi ensin hankkia yhden SoundTouch-järjestelmän ja myöhemmin lisätä uusia. Samaa musiikkia voi kuunnella kaikissa huoneissa tai valita eri musiikin eri huoneisiin.  SoundTouch-järjestelmät voi lisäksi yhdistää suoraan Internetiin ilman ylimääräisiä laitteita.

"Kuka tahansa osaa käyttää SoundTouch-Wi-Fi-järjestelmää", toteaa Santiago Carvajal, Bose Home Music Systemsin johtaja.  "Wi-Fi-kuuntelun ei tarvitse olla vaikeaa ja mutkikasta.  Sen pitäisi olla niin helppoa, ettei muunlainen kuuntelu tule enää mieleenkään.   Bosen SoundTouch-järjestelmät on kehitetty tämän ajatuksen pohjalta, ja uusien julkistusten myötä mallisto on entistä kattavampi."

Uudet SoundTouch-Wi-Fi®-järjestelmät:  enemmän kuuntelumahdollisuuksia

Bose julkistaa 12 uutta SoundTouch-Wi-Fi®-musiikkijärjestelmää. Tarjolla on tuotteita sekä sisä- että ulkokäyttöön, ja kaikki SoundTouch-järjestelmät voi yhdistää saumattomasti toisiinsa langattomalla yhteydellä niiden sijainnista huolimatta.

• Toisen sukupolven yksiosaiset SoundTouch-järjestelmät tuottavat edelleen parasta mahdollista ääntä pienikokoisista Wi-Fi-kaiuttimista.   Uusi SoundTouch 30 II on Bosen paras yksiosainen järjestelmä, ja myös SoundTouch 20 II -järjestelmä tuottaa täyteläistä ääntä koko huoneeseen. SoundTouch Portable II -järjestelmä on puolestaan helppo liikuteltava ääniratkaisu, jonka virtalähteenä on ladattava litiumioniakku.  Järjestelmiä on saatavana valkoisena ja nyt ensimmäistä kertaa myös mustana.

• Uudet Lifestyle® III -kotiviihdejärjestelmät ja uudet CineMate®-kotiteatterijärjestelmät, mukaan lukien kolme soundbar-järjestelmää, ovat SoundTouch-yhteensopivia.  Tarjolla on myös entistä edullisempia malleja, jotka tuottavat Bosen® vaikuttavaa elokuvaääntä ja laajentavat langattomien järjestelmien valikoimaa.

• Uusi SoundTouch Stereo JC II -Wi-Fi®-musiikkijärjestelmä on huippuluokan stereomusiikkijärjestelmä.  Sen entistä virtaviivaisemmat Jewel Cube® II -kaiuttimet ja Acoustimass®-bassoyksikkö tuottavat täyteläistä, yksityiskohtaista ja tarkkaa ääntä.  Mukana toimitetaan lisäksi SoundTouch-ohjain, jonka avulla perustoimintoja ja esiasetuksia voi käyttää helposti.

Kaikissa SoundTouch-Wi-Fi-järjestelmissä:  enemmän musiikkipalveluita, kuusi esiasetusta, parannettu sovellus

SoundTouch-järjestelmät tukevat nyt kahta uutta musiikkipalvelua.  Deezer on yli 35 miljoonaa kappaletta sisältävä on demand -musiikkipalvelu, jonka tilin voi luoda automaattisesti suoraan SoundTouch-sovelluksella. Järjestelmät tukevat myös Spotify Connectia, ja Spotify-sovelluksella voi käyttää uusimpia Spotifyn® toimintoja ja kuunnella musiikkia mistä tahansa SoundTouch-järjestelmästä. Molemmat palvelut on integroitu järjestelmiin, ja niiden käyttö on helppoa yhden kosketuksen ohjauksen ja kuuden mukautettavan esiasetuksen ansiosta.  Voit suunnitella yhden esiasetuksen grillijuhliasi varten ja toisen lastenkutsuille. Tai ehkä haluat valita musiikkisi liikuntasuorituksiasi varten, kuunnella lempiartistiasi tai käyttää musiikkipalvelun valmista soittolistaa.

Parannetun SoundTouch-sovelluksen avulla asennus käy nopeasti ja helposti tabletilla tai älypuhelimella langattoman yhteyden kautta.  Sovelluksen uudella hakutoiminnolla voi etsiä esittäjiä ja kappaleita musiikkikokoelmasta, ja basso-ohjauksella voi määrittää alaäänien asetukset.

SoundTouch-musiikkijärjestelmät tukevat myös AirPlayta®, jonka avulla musiikkia voi suoratoistaa iPadista®, iPhonesta® tai iPod touchista®.

Carvajal jatkaa: "Musiikki on mukana lähes kaikessa, mitä teemme.  Miksi kodeissa ei sitten kuunnella enemmän musiikkia? Kuuntelemisesta on tullut liian vaikeaa, ja tämän ongelman SoundTouch-järjestelmät korjaavat.  Kokoamme kaiken musiikin yhteen paikkaan.  Voit hallita kuunteluasi helposti ja mukauttaa valintojasi oman makusi ja elämäntapasi mukaan."

Järjestelmään lisätään jatkossakin uusia musiikkipalveluita ja toimintoja, ja päivitykset ovat aina ilmaisia.  Bosen® SoundTouch-Wi-Fi®-musiikkijärjestelmien tuesta vastaa Bosen® Customer Experience Center, alan paras ja asiantuntevin tukitiimi.

Hinta ja saatavuus

Uudet SoundTouch-Wi-Fi®-järjestelmät tulevat myyntiin 10.10.2014 Pohjois-Amerikassa, Euroopassa ja Tyynenmeren Aasiassa, ja niitä on saatavilla osoitteesta Bose.fi, valtuutetuilta jälleenmyyjiltä ja palvelunumerosta 010 778 6900. Uudet musiikkipalvelut ja sovelluksen toiminnot ovat käytössä 10.10.2014 kaikissa SoundTouch-järjestelmissä laiteohjelmistopäivityksen jälkeen.

Uusien Wi-Fi®-musiikkijärjestelmien vähittäismyyntihinnat: SoundTouch 30 II: 759,00€, SoundTouch 20 II: 429,00€ ja SoundTouch® Portable II: 429,00€.  Lifestyle®-kotiviihdejärjestelmän vähittäismyyntihinta: alkaen 3099,00€.  CineMate®-kotiviihdejärjestelmän vähittäismyyntihinta: alkaen 1299,00€. CineMate®-järjestelmissä on käytettävä SoundTouch-sovitinta, jonka voi hankkia erikseen hintaan 109,00€.  SoundTouch Stereo JC II -Wi-Fi®-musiikkijärjestelmän vähittäismyyntihinta: 1299,00€.

Lisätietoja Bose® SoundTouch -järjestelmistä on osoitteessa Bose.fi.

Lisätiedot, kuvat ja testilaitepyynnöt:

Mariam Rguibi

Pilgrim Oy

+358 (0)44 2645 683

mariam.rguibi@pilgrim.fi

Perttu Vänttinen

Bose Finland

+358 (0)50 531 9095

perttu_vanttinen@bose.com

Tietoa Bosesta

Massachusettsin teknillisen korkeakoulun (MIT) sähköopin professori, tohtori Amar G.Bose perusti Bose‐yhtiön vuonna 1964. Vuonna 2014 Bose juhlii viidettäkymmenettä vuottaan äänentoiston arvostetuimpana nimenä. Yhtiön toimintaa ohjaava periaate on aina ollut investoiminen pitkäjännitteiseen tutkimukseen, jolla on yksi tavoite: kehittää uusia, asiakkaita hyödyttäviä teknisiä ratkaisuja.

Bose on luonut jo vuosikymmenten ajan innovaatioita eri toimialoilla ja synnyttänyt kokonaan uusia tuotekategorioita. Yhtiön kotiin, autoihin ja julkisiin tiloihin suunnittelemat tuotteet tunnetaan kaikkialla. Bosen kotiteatterijärjestelmät, Wave®-musiikkijärjestelmät, kuulokkeet ja vastamelukuulokkeet, digitaaliset musiikkijärjestelmät, Bluetooth®-kaiuttimet ja ammattilaisjärjestelmät ovat muuttaneet tavan, jolla ihmiset kuuntelevat musiikkia.

Bose on yksityisesti omistettu yhtiö, jonka kekseliäisyys, intohimo laadukkaiden tuotteiden luomiseen ja sitoutuminen ennennäkemättömän asiakaskokemuksen luomiseen tunnetaan kaikkialla maailmassa.

#     #     #

Wi-Fi on Wi-Fi Alliancen rekisteröimä tavaramerkki.  Bluetooth®-sanamerkki on Bluetooth SIG, Inc:n omistama