Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » AWS panostaa kumppaniverkostoonsa: Suomalaisesta Nordcloudista Premier Partner

Amazon Web Services

AWS panostaa kumppaniverkostoonsa: Suomalaisesta Nordcloudista Premier Partner

Julkaistu: 13.11.2014 klo 11:52
Julkaisija: Amazon Web Services

Pilvipalveluita tarjoava Amazon Web Services, Inc. (AWS) on valinnut  suomalaisen Nordcloudin Premier Partner -kumppanikseen. AWS julkisti kumppanilistauksensa Las Vegasissa AWS re:Invent -tapahtumassa. Premier Consulting -kumppanit ovat AWS-kumppaniverkoston (AWS Partner Network) johtavia konsultointikumppaneita maailmanlaajuisesti.

AWS on kasvattanut AWS Partner Network (APN) -kumppaniverkostoaan yli 75 prosentilla viime vuoden aikana ja laajentanut myös Marketplacen ohjelmistotuotteiden valikoimaa. AWS Marketplacessa on nyt yli 1900 ohjelmistotuotetta pilvipalveluja varten.

AWS Marketplacen yli 1900 ohjelmistotuotetta on helppo ottaa käyttöön, sillä ne on jo valmiiksi konfiguroitu pilvipalveluita varten. Lisäksi ohjelmistokehittäjät voivat lanseerata uudet tuotteensa maailmanlaajuisesti AWS Marketplacen kautta. AWS Marketplacea hyödyntävät jo muun muassa Cisco, KeyNexus, Palo Alto Networks ja SAP.

AWS aikoo nyt lisätä kumppaneidensa koulutusta ja julkisti kaksi uutta kumppaniohjelmaa: AWS Managed Service -ohjelman sekä AWS SaaS -ohjelman. AWS Managed Service -ohjelma on suunnattu pilvi-infrastruktuurin asiantuntijoille. AWS SaaS -ohjelman kautta tarjotaan puolestaan koulutusta ja markkinointitukea niille teknologiakumppaneille, jotka  hyödyntävät AWS:n palveluita omissa Software as a Service -tarjoomissaan.

AWS aikoo investoida voimakkaasti APN-kumppaneihinsa myös ensi vuonna.

Uusia koulutuksia kumppaneille:

• AWS Certification Prep Bootcamp, jonka avulla kumppanit pystyvät paremmin täyttämään APN-sertifiointivaatimukset vuonna 2015
  • AWS Professional Services Bootcamp, jossa konsultointikumppanit  (Premier Consulting Partners) oppivat parhaita työtapoja AWS:n asiantuntijoilta ja yhteistyökumppaneilta.
  • A Windows on AWS Bootcamp, jonka avulla Premier- ja  Advanced Partners -kumppanit oppivat ottamaan käyttöön Windows-pohjaisia tuotteita ja sovelluksia.
  • Maksuton AWS total cost of ownership (TCO) and Cloud Economics accreditation –kurssi

Source: Amazon Web Services, Inc.
Amazon.com, Inc.
Media Hotline, 206-266-7180
www.amazon.com/pr

Amazon Web Services

Amazon Web Services tarjoaa asiakasyrityksilleen pilvipalveluita, joiden avulla asiakkaat pystyvät uudistamaan liiketoimintaansa sekä karsimaan kustannuksiaan. AWS tarjoaa luotettavan, skaalautuvan ja kustannustehokkaan pilvipalvelualustan, jota hyödyntävät tällä hetkellä yritykset ja organisaatiot 190 maassa.

Source: Amazon Web Services, Inc.

Amazon.com, Inc.
Media Hotline, 206-266-7180