Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Arcusys viidennen perättäisen kerran Deloitten Technology Fast 50 Finland -listalle

Arcusys

Julkaistu: 27.11.2015 klo 14:04
Julkaisija: Arcusys

Arcusys on kivunnut viidennen perättäisen kerran Deloitten Technology Fast 50 Finland -listalle. Tänä vuonna sijoituimme listan 21. sijalle. Deloitten Technology Fast 50 -ohjelmassa etsitään 50 nopeimmin kasvanutta teknologiayritystä Suomessa. Listauksessa kasvun mittarina käytettiin liikevaihdon kasvua viimeisten neljän vuoden ajalta. Arcusysin liikevaihto on kasvanut tänä aikana 186 prosenttia.

"Viisi vuotta peräkkäin kasvuyritysten listalla kertoo, että olemme onnistuneet strategiassamme pitkäjänteisesti. Asiantuntemuksemme on keskitetty avoimen lähdekoodin ja oppimisen digitalisaation ympärille. Kasvunäkymät ovat positiiviset myös tulevaisuudessa, sillä kuluneen vuoden aikana olemme avanneet konttorit myös Lappeenrantaan ja Bostoniin", kertoo Arcusysin Toimitusjohtaja Jussi Hurskainen.

Deloitten Technology Fast 50 listaus on löydettävissä täältä.

Lisätiedot:

Arcusys Oy
Jussi Hurskainen
jussi.hurskainen@arcusys.fi

Arcusys on kansainvälisesti kasvava oppimisen digitalisaatioon erikoistunut Liferay-kehittäjäyritys. Valamis oppimisympäristö tarjoaa organisaatioille ratkaisun oppimisen digitalisaation mukana tuomien haasteiden muuntamiseksi organisaation kilpailueduksi. Asiakkaamme koostuvat suurista kotimaisista ja ulkomaisista organisaatioista. Arcusysin pääkonttori sijaitsee Joensuussa, minkä lisäksi yhtiöllä on yhteensä viisi muuta toimistoa Suomessa, USA:ssa ja Venäjällä. Lisätietoja osoitteessa www.arcusys.fi.