Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Adobe Post -mobiilisovelluksella jokainen voi luoda ammattitason visuaalista sisältöä

Adobe

Julkaistu: 18.12.2015 klo 09:47
Julkaisija: Adobe

Adobe on julkaissut iPhonelle uuden ilmaisen Adobe Post -sovelluksen, jolla näyttävän visuaalisen sisällön luominen on helppoa ja nopeaa. Adobe Postilla voi yhdistää omia kuvia ja tekstiä valmiisiin sisältöpohjiin ja tekstityyleihiin vaivattomasti. Sovelluksella luotua sisältöä on kätevä jakaa esimerkiksi sosiaaliseen mediaan, kuten Instagramiin, Twitteriin, Facebookiin ja Pinterestiin. Adobe Post on nyt saatavilla Applen App Storesta.

Helppokäyttöisellä Adobe Postilla voi luoda ammattitason erottuvaa visuaalista sisältöä. Adobe Post soveltuu niin kuluttajille kuin ammattikäyttöön.

”On selvästi havaittavissa, että some-päivitysten visuaalinen sisältö on ratkaisevan tärkeää kiinnostuksen herättämiseksi esimerkiksi Facebookissa. Adobe Postilla on erittäin helppoa luoda tekstiä ja kuvaa yhdistävää tyylikästä visuaalista sisältöä, ja näin saada oma viesti näyttävästi esille”, sanoo Jes Schyum, Adobe Nordicin viestintäpäällikkö.

Adobe Postin ominaisuuksia:

• Inspiration Wall helpottaa sovelluksen käytön aloittamista tarjoamalla valmiita pohjia.
  • Design Filters -toiminnon avulla käyttäjä voi muuntaa kuvia ja tekstiä muutamalla napautuksella.
  • Magic Text -toiminnon avulla käyttäjä voi valita kuvaan parhaiten sopivan fonttityylin.
  • Auto Recolor auttaa valitsemaan toimivia väriyhdistelmiä.
  • Premium Fonts & Shapes on ammattilaissuunnittelijoiden valitsema ja kuratoima kokoelma helpottamaan visuaalisen sisällön tekoa. Luodut mallit esimerkiksi tallentuvat automaattisesti ja niitä voi käyttää uudestaan tai yhdistää uusiin kuviin ja teksteihin.

Adobe Post on osa Creative Cloudin mobiilisovellusvalikoimaa, johon kuuluu muun muassa Adobe Voice -sovellus animaatioiden tekemiseen sekä Adobe Slate -sovellus, joka muuntaa kuvat ja tekstit näyttäväksi verkkosisällöksi.

Adobe Post on heti ladattavissa ilmaiseksi

Adobe Post on nyt ladattavissa ilmaiseksi App Storesta. Adobe Postilla tehtyjä kuvia sosiaalisessa mediassa jaettaessa voi käyttää #madewithpost-tunnistetta.

Voit seurata Adobe Postia Twitterissä ja Instagramissa. Voit myös lukea sovelluksesta lisää Adoben blogista.

Lisätietoja antavat:

Adobe Systems Nordic
Jes Schyum
jes.schyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies
Sami Stormbom
sami.stormbom@hkstrategies.com

Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. Lisätietoja: www.adobe.com/fi

© 2015 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe and the Adobe logo are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.