Etusivu » Tiedotteet » Tietotekniikka » Acrobat Readerin Dropbox-integrointi saatavilla nyt myös Android-laitteille

Adobe

Acrobat Readerin Dropbox-integrointi saatavilla nyt myös Android-laitteille

Julkaistu: 31.03.2016 klo 12:49
Julkaisija: Adobe

31. maaliskuuta 2016

Dropboxin ja Acrobat Readerin yhteiskäyttö on jatkossa mahdollista myös sovelluksen 300 miljoonalle Android-käyttäjälle.

Adobe ja Dropbox aloittivat viime vuonna yhteistyön, jonka tavoitteena on digitaalisten dokumenttien käsittelyn helpottuminen niin yrityksissä kuin yksityisesti.  Nyt Adobe kertoo laajentaneensa Dropbox-yhteistyön ulottamaan myös 300 miljoonaa Acrobat Reader -käyttäjää, joilla on käytössään Android-laite.

Julkistus on jatkoa iPhone- ja iPad-käyttäjille suunnattuun sovelluspäivitykseen. Integrointi kattaa myös pöytätietokoneille tarkoitetut sovellukset (Acrobat DC ja Acrobat Reader).

"Miljoonat ihmiset ovat lyhyessä ajassa yhdistäneet Acrobat Readerin Dropbox-tiliinsä, ja yli miljoona Dropboxiin tallenettua PDF-tiedostoa avataan Acrobat Readerillä joka kuukausi. Dropboxiin on tallenettu yli 18 miljardia PDF-dokumenttia, joten olemme hyvin iloisia voidessamme tarjota nyt mahdollisuuden niiden käyttöön myös Android-käyttäjille”, sanoo Adobe Nordicin viestintäpäällikkö Jes Schyum.

Acrobat Reader -sovelluksen voi ladata tai päivittää tästä päivästä eteenpäin myös Android-tabletteihin ja -puhelimiin, jonka jälkeen sen voi linkittää omaan Dropbox-tiliin. Tämän jälkeen Dropboxiin tallennettuja PDF-tiedostoja pääsee käsittelemään suoraan Acrobat Reader -ohjelmalla.

Lisätietoja löytyy Adobe Document Cloud -blogista.

Lisätietoja antavat

Adobe Systems Nordic
Jes Schyum
jes.schyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies
Anitta Pirnes
anitta.pirnes@hkstrategies.com

Adobe Systems
Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. www.adobe.com/fi

© 2016 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe and the Adobe logo are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.