Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Xeroxin uudet painokoneet auttavat hyödyntämään mustesuihkupainamisen kasvumahdollisuudet

Xerox Oy

Julkaistu: 02.03.2016 klo 15:00
Julkaisija: Xerox Oy

Xerox esittelee ensimmäisen inkjet-arkkipainokoneen ja täysin uuden rullasyöttöisen inkjetin.

InfoTrendsin mukaan värimustesuihkupainatus tulee kattamaan kokonaisuudessaan 57 % digitaalisesta värituotantopainamisesta vuoteen 2019 mennessä1. Auttaakseen painopalveluiden tarjoajia hyödyntämään mustesuihkumarkkinoilla käynnissä olevaa kasvua, Xerox ilmoitti eilen lanseeraavansa Drupa 2016 -messuilla Sakasan Düsseldorfissa 31.5.–10.6. kaksi uutta mustesuihkupainokonetta: Xerox Brenva™ HD Production -mustesuihkupainokoneen ja Xerox Trivor™ 2400 -mustesuihkupainokoneen.

Tuotteet ovat ensimmäisiä painokoneita Xeroxin uudessa mallistossa, johon kuuluvat innovatiiviset mustesuihkut: Brenva TM:n arkkimustesuihkumarkkinalle sekä Trivor 2400:n, johon on tarjolla Xerox IJ®  Print Server powered by Fiery®. Mustesuihkutulostimet tarjoavat kasvumahdollisuuksia painopalveluille ja tuotannon siirämisen arvokkaampien sovellusten pariin, kuten sähkösuorat, kirjat ja katalogit.

“Keskitymme laajentamaan inkjet-portfoliotamme lisäämällä vaihtoehtoja ja ominaisuuksia painopalveluiden tarjoajille auttaaksemme heitä kasvussa”, kertoi Robert Stabler, varatoimitusjohtaja ja liiketoimintayksikön johtaja, Global Graphic Communications Business Group, Xerox. “Brenva HD:n ja Trivor 2400:n myötä mustesuihkusta tulee entistä saavutettavampaa ja huokeampaa suurelle osalle painopalveluiden tarjoajista.”

Uusi haltuunotto arkkimustesuihkumarkkinalla

Brenva HD:lla Xerox tähtää InfoTrendsin nimittämälle “Zone of Disruption” -alueelle, joka sijoittuu korkeatasoisten ja huokeampien mustesuihkupainokoneiden välin. Brenva HD yhdistää mustesuihkun kustannustehokkuuden arkkipainamisen joustavuuden kanssa. Tarkoitus on huomioida niiden tulostuspalveluiden tarjoajien tarpeet, jotka työskentelevät esim. suorapostitusten ja kirjojen parissa. Sisällyttämällä useimmat luotettavat paperiradan komponentit palkintoja voittaneesta Xerox iGen®:sta, Brenva HD tarjoaa parasta mahdollista automaatioota ja luotettavia ominaisuuksia painokoneiden tuottavuuden maksimoimiseksi, sisältäen:

• In-line-spektrofotometri kalibrointiin ja profilointiin
  • Kohdeorientoitunut värihallintajärjestelmä tekstin, grafiikan ja kuvien erottamiseen ja kuvanlaadun optimointiin
  • “K-only”-toiminto, joka mahdollistaa painokoneen kustannustehokkaan yksivärisen ajon

Joustava tänään, skaalautuva huomenna

Xerox Trivor 2400 Inkjet Press tarjoaa jo vakaan pohjan rakentaneille painoille kasvumahdollisuuksia aikana, jolloin liiketoiminnan ja painokoneiden vaatimukset lisääntyvät. Trivor 2400 yhdistää korkean suorituskyvyn ja kasvaneen nopeuden (värillisenä 168 metriä minuutissa, yksivärisenä 200 metriä minuutissa) pienellä jalanjäljellä. Painokone mahdollistaa painoille siirtymisen katalogeihin, lehtiin ja värikirjoihin, antaen asiakkaille enemmän valinnanvapauksia. Sisään suunniteltu automaatio varmistaa loistavan, luotettavan tulostusjäljen sisältäen linjassa olevan tiheyden optimoinnin, kirkkaan pikseliteknologian, puuttuvan musteen paikannuksen ja oikaisun.

Uusi EFI®:n kanssa yhteistyössä kehitetty Xerox IJ Print Server powered by Fiery -toiminto käsittelee useita tietovirtoja eri sovelluksille. IJ Print Server yksinkertaistaa integraation, tarjoaa kattavan värinhallinnan ja yhdistyy saumattomasti asiakkaan työnkulun kanssa.

Saatavuus

• Saatavuus ja ohjehinta tuotteelle Xerox Trivor 2400 Inkjet Press Xerox IJ Print Server powered by Fiery -toiminnolla ilmoitetaan drupa-messuilla
  • Xerox Brenva HD Production Inkjet Press on saatavilla Euroopassa toukokuussa 2016 ja Pohjois-Amerikassa syyskuussa 2016. Toimitukset aloitetaan kesäkuussa 2016. Ohjehinta alkaen $649,000.

Brenva HD ja Trivor 2400 IJ Print Server powered by Fiery -toiminnolla ovat esillä drupa-messuillla 2016, hallissa 8B A62, Messe Dusseldorf. Teemallaan ”Let the Work Flow” Xerox esittelee messuosastollaan uusia tapoja työn parantamiseksi lisäämällä toimintojen automaatiota, integraatiota ja tuottavuutta.

Lisätietoja Xeroxista drupassa osoitteessa: xerox.com/drupa.

1 Global Production Printing & Copying Market Forecast: 2014-2019, InfoTrends

Lisätietoja: Janne Tilli, maajohtaja, Graphic Communications, Xerox Oy, janne.tilli(at)xerox.com, puh. 040 586 9210

Xerox auttaa rakentamaan toimivampaa maailmaa. Hyödynnämme osaamistamme kuvantamisesta, liiketoiminnan prosesseista, analytiikasta, automaatiosta ja käyttäjäkeskeisyydestä ja rakennamme työnkulkuja, jotka edistävät tuottavuutta, tehokkuutta ja mukautuvuutta. Meillä on liiketoimintaa 180 maassa. Yli 130 000 työntekijäämme luovat merkityksellisiä innovaatioita ja tarjoavat liiketoiminnan prosesseihin liittyviä palveluita, tulostuslaitteita, ohjelmistoja sekä ratkaisuja, joista on todellista hyötyä asiakkaillemme – ja heidän asiakkailleen. Lue lisää osoitteessa www.xerox.com.

RSS-syötteen vastaanottamiseksi siirry osoitteeseen: http://news.xerox.com/rss

Seuraa keskustelua, toimialakuulumisia ja -näkemyksiä:

Xerox®, Xerox and Design®, Brenva™, Trivor™ 2400, IJ® and iGen® are trademarks of Xerox in the United States and/or other countries.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki