Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Uusi verkkolehti Parempi Bisnes puhuu yritysten ja ihmisten hyvinvoinnin puolesta

Parempi Bisnes

Julkaistu: 02.09.2015 klo 08:29
Julkaisija: Parempi Bisnes

Verkkolehti kannustaa lukijoitaan positiiviseen ajatteluun ja tekoihin, joilla tavoitellaan taloudellista ja inhimillistä vaurautta sekä yhdessä tekemisen iloa. Inspiroiva päämäärä yhdistää unelmat, realiteetit ja käytännön esimerkit vlogeissa, blogeissa, videoissa ja artikkeleissa. Parempi Bisnes tarjoaa myös kirjaimellisesti mahdollisuuden paremman bisneksen tekemiseen asiantuntijapalvelujensa avulla.

“Haluamme olla lähellä ihmisiä, jotka arjessaan ja työssään nostavat maatamme uuteen nousuun. Jaamme lukijoillemme hyödyllistä tietoa, kerromme rohkaisevia tarinoita ja tarjoamme sitoumuksetta asiantuntijoidemme apua. Tavoitteiden kirkastuessa palvelemme kaiken kokoisia yrityksiä ja yhteisöjä kaikilla toimialoilla kokonaisvaltaisten bisnes- ja ICT-ratkaisujen avulla“, Parempi Bisnes -verkkolehden kustantaja ja Accountor Softwaren vetäjä Markku Pekkola sanoo.

Verkkolehteä kustantaa Accountor Software: Accountor-konserniin kuuluva ohjelmisto- ja ICT-yritysten ryhmä, joka palvelee suoraan tai välillisesti noin sataatuhatta suomalaista yritystä tai yhteisöä. Parempi Bisnes kohtaa lukijansa digitaalisen lehden, asiantuntijapalvelujen, uutiskirjeen ja sosiaalisen median kautta.

“Me suomalaiset kaipaamme herättelyä: meidän kannattaisi nähdä hyvät asiat tässä hetkessä ja toisissamme. Hyvinvointia ihmiset ja yritykset tavoittelevat eri tavoin. Meitä kaikkia yhdistää jatkuva muutos – ei takerruta epäonnistumisiin eikä onnistumisiin, vaan suostutaan muuttumaan. Rakennetaan hyvinvointia, tartutaan mahdollisuuksiin, ponnistellaan ja välillä levätään. Se on mielestäni parempaa bisnestä“, Parempi Bisnes -verkkolehden päätoimittaja Timo Järvinen pohtii.

Parempi Bisnes julkaistaan 2.9.2015 osoitteessa www.parempibisnes.fi.

Lisätiedot:

Markku Pekkola, kustantaja ja johtaja, Accountor Software: markku.pekkola@parempibisnes.fi,

puh. 0400 233 150

Timo Järvinen, päätoimittaja: timo.jarvinen@parempibisnes.fi, puh. 040 505 7745

Parempi Bisnes on verkkolehti, joka pyrkii lisäämään ihmisten, yritysten ja yhteisöjen hyvinvointia. Lehti puhuu käytännönläheisellä tavalla tuloskunnon ja vaurauden, terveyden ja tasapainon puolesta. Parempi Bisnes tavoittelee arkea, jossa yhdistyvät tekemisen ilo ja yhdessä onnistuminen. Parempi Bisnes palvelee lukijoitaan digitaalisen lehden, asiantuntijapalvelujen, uutiskirjeen ja sosiaalisen median kautta. Verkkolehteä kustantaa Accountor Software: Accountor-konserniin kuuluvien yritysten ryhmä, johon kuuluvat Mepco, Procountor, Tikon, MaraPlan, Työvuorovelho, Ecom, eTasku ja PCP Partner. Accountor Software tarjoaa asiakkailleen paremmat bisnes- ja ICT-ratkaisut yhdeltä luukulta. Tutustu verkkolehteen osoitteessa www.parempibisnes.fi.