Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Tässä.fi luotsaa uudenvuodenjuhlijaa

Tässä.fi luotsaa uudenvuodenjuhlijaa

Julkaistu: 28.12.2011 klo 10:26
Julkaisija: Adfore Oy

Älypuhelin osaa löytää palvelut oudoiltakin kulmilta.

Joululahjaksi saatu älypuhelin pääsee töihin heti uudenvuodenjuhlissa, kun siihen on ladattu maksuton mobiilisovellus Tässä.fi. Sovellus paikantaa käyttäjän sijainnin ja osaa ehdottaa lähimpiä palveluita.

Ennen juhlia suunnistetaan etkoille. Tässä.fi kertoo kävelyreitin ja vinkkaa reitin varrelta Alkot ja ruokakaupat eväiden hankintaan sekä Otto-automaatit lompakon täydennystä varten.

Kun vuosi on vaihtunut ja maljat nostettu, alkaa usein jatkopaikan etsiminen. Parilla kosketusnäytön hipaisulla voi kartoittaa lähikortteleiden baaritarjonnan ja yökerhot. Palvelu kertoo, mikä on seurueen etäisyys ravintolasta ja kuinka sinne pääsee.

Kun kotiinlähdön aika tulee, älykäs taskuapulainen osaa opastaa juhlijan myös oikeaan yöbussiin – lähimmän pikaruokapaikan kautta, tottakai. Ja vaikka sattuisikin aamulla heräämään pääkipuun oudosta osoitteesta, sovellus osoittaa auttavan virtuaalisormensa lähimmän apteekin suuntaan.

Ilmaisen Tässä.fi sovelluksen voi ladata yleisimpiin älypuhelinmalleihin puhelimen sovelluskaupasta (App Store, Android Market, Nokia Store). Selaimessa sovellus toimii osoitteessa: m.tassa.fi. Tässä.fi on ladattu jo yli 35 000 kertaa.

Lehdistökuvat: www.netprofile.fi/pressphotos/adfore

Markus Tallgren,
Adfore Technologies Oy
Email markus.tallgren (at) adfore.fi

Tässä.fi on älykäs palveluhakemisto kännykässä. Maksuton palvelu tunnistaa käyttäjän sijainnin ja kertoo kännykän ruudulla mitä kaikkea lähellä sijaitsee ja tapahtuu. Tässä.fi:stä löytyvät mm. kaupat, palvelut, museot, tapahtumat, paikallisuutiset, sekä liikenne- ja säätiedot. Hakemistoalan uudistamiseen tähtäävä Tässä.fi näyttää haetut palvelut etäisyyden mukaan järjestettynä listana tai suoraan kartalla. Organisaatioille perustietojen ja aukioloaikojen lisääminen on ilmaista, ja ajankohtaisia tarjouksia voi julkaista kiinteällä vuosihinnalla niin usein kun haluaa. VTT:llä kehitettyihin innovaatioihin perustuva Tässä.fi yhdistää hyperpaikallisen ja reaaliaikaisen tiedon ainutlaatuiseksi käyttökokemukseksi. Palvelun tuottaa Adfore Technologies Oy. Lisätietoa: www.adfore.fi.