Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Sinustako super-DJ? Acerin Windows 8 -kosketuslaitteisiin Virtual DJ -ohjelmisto

Acer

Julkaistu: 17.06.2013 klo 14:27
Julkaisija: Acer

Acer haluaa tarjota asiakkailleen viimeisintä teknologiaa ja hauskoja kokemuksia. Tästä syystä kaikki toukokuun jälkeen Acerin Windows 8/8 Pro -kosketuslaitteen ostaneet ja rekisteröineet asiakkaat saavat ladata maksutta Virtual DJ Acer Edition -ohjelman.

Virtual DJ Acer Edition -ohjelmalla voit miksata ja soittaa digitaalista musiikkia ja videoita. Helppokäyttöinen ohjelma muistuttaa klassista DJ-setuppia, jossa on mikseri ja kaksi levysoitinta. Virtual DJ:n ominaisuuksiin kuuluvat mm. tahdinmukaiset efektit, remix-sampleri sekä aikajanaeditori. Kosketusnäyttö tuo Virtual DJ:n käyttökokemuksen todella lähelle aitoa DJ-elämystä.

Acerin Windows 8 -kosketuslaitteen 1.5.2013–1.5.2014 välisenä aikana ostaneet asiakkaat voivat ladata Virtual DJ Acer Edition -ohjelman veloituksetta. Ohjelmiston mukana toimitetaan yksinoikeudella musiikkia klubimaailman supertähdeltä DJ Tïestolta.

Super-DJ-tunnelmaa DJ Tiëston ja henkilökohtainen assistentin Vernonin tapaan: http://aspirep3.acer.com

Acer Finland Oy
Jukka-Pekka Korkiakangas, Country Manager
E-mail: Jukka-Pekka.Korkiakangas@acer.com

Tuotetestit medialle: acer@aleksinkaiku.fi

Acer
Vuonna 1976 perustettu Acer on aina keskittynyt murtamaan raja-aitoja ihmisten ja teknologian väliltä. Acerin valikoimiin kuuluvat PC-koneet, projektorit, palvelimet ja tabletit. Yhtiöllä on kolme brändiä, Acer, Packard Bell ja Gateway, joista Acer ja Packard Bell ovat saatavilla Suomessa. Acer on maailman kolmanneksi suurin kannettavien tietokoneiden toimittaja maailmanlaajuisesti (IDC 2012). Acer Groupissa työskentelee 8 000 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2012 oli noin 11,2 miljardia euroa. Acerin tuotteissa korostuu ympäristöystävällisyys ja yhtiön koko tilaus- toimitusketju on sitoutunut vihreiden arvojen toteutumiseen. Lisätietoa osoitteessa www.acer.fi.

Mediayhteydet & tuotetestit
Acerin mediayhteyksistä ja tuotetestikyselyistä Suomessa vastaa viestintätoimisto Aleksin Kaiku. Jos haluat uusinta tietoa Acerista tai kokeilla Acer-tuotteita, ota yhteyttä osoitteeseen acer@aleksinkaiku.fi.