Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Samsungin uusin UHD-näyttö tarjoaa kalibroidun värintoiston

Samsung Electronics Nordic

Samsungin uusin UHD-näyttö tarjoaa kalibroidun värintoiston

Julkaistu: 23.09.2014 klo 10:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Luovan alan ammattilaisille – AD:eille, muotoilijoille, valokuvaajille ja liikkuvan kuvan ammattilaisille.

Helsinki 23. syyskuuta 2014 – Oletko haaveillut suuresta, värikalibroidusta huipputarkasta näytöstä? Nyt voit lakata haaveilemasta ­ja aloittaa kreaamisen. Samsungin 31,5-tuumainen UHD*-näyttö UD970 on suunniteltu luovan alan ammattilaisille ja kaikkein vaativimmille tehokäyttäjille. Näyttö sopii erityisesti AD:eille, muotoilijoille, valokuvaajille ja liikkuvan kuvan ammattilaisille.

Väritarkkuus uudelle tasolle

Kukin näyttö on käynyt läpi tarkan testauksen ja kalibroinnin tehtaalla, jotta ne vastaavat ammattilaisten vaatimuksia. UD970 tarjoaa UltraHD-tarkkuuden (3840 x 2160 pikseliä) lisäksi tarkat värisävyt, täsmällisen harmaasävytoiston ja puhtaan valkotasapainon. Näyttö kykenee aitoon 10-bittiseen väriin ja se toistaa 99,5 prosenttia Adobe RGB -väriavaruudesta. Näyttö tarjoaa luoville ammattilaisille äärimmäisen täsmällisen työympäristön digitaaliseen luomistyöhön.

Näytössä on PLS-paneeli ja 178 asteen katselukulmat. Uutuusominaisuuksiin lukeutuu muun muassa jaetun ruudun tila, joka mahdollistaa neljän eri kuvalähteen toiston samanaikaisesti. Tyylikkään ja pelkistetyn muotoilun ansioista UD970 näyttää hyvältä edestä, takaa ja sivulta. Näytön ergonominen jalusta tarjoaa monipuoliset kallistus-, kääntö- ja kiertomahdollisuudet. Lue lisää laitteen teknisistä ominaisuuksista liitteestä. UD970 tulee myyntiin marraskuussa ja sen suositushinta on 1995 euroa.

* UHD tulee sanoista Ultra High Definition ja se tarjoaa nelinkertaisen tarkkuuden Full HD -kuvaan verrattuna.

Lisätietoa:

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Ossi Luoma, myyntipäällikkö, enterprise business, ossi.luoma@samsung.com, p. 040 541 4023

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä,Lasse Pulkkinen, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Samsung Electronics Co Ltd, on maailman johtava kodinelektroniikan ja sen komponenttien valmistaja. Tinkimättömällä innovoinilla muutamme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, tietokoneista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Yrityksellä on 286 000 työntekijää 80 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto oli vuonna 2013 159,5 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki