Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Nimitysuutisia - Gofore Oy

Nimitys.
Julkaistu: 24.02.2015 klo 08:00
Julkaisija: Gofore Oy

Jenna Fröjd on nimitetty Service Desk-asiantuntijaksi 15.12.2014 alkaen.

Sari Penttilä on nimitetty vanhemmaksi UX-suunnittelijaksi 1.1.2015 alkaen. Sari toimi Goforella aiemmin UX-suunnittelijana.

Mikko Majapuro on nimitetty tekniseksi projektipäälliköksi 1.1.2015 alkaen. Mikko toimi Goforella aiemmin vanhempana ohjelmistosuunnittelijana.

Jaakko Salonen on nimitetty ohjelmistoarkkitehdiksi 1.1.2015 alkaen. Jaakko toimi Goforella aiemmin vanhempana ohjelmistosuunnittelijana.

Lisätietoja: Mari Wuoti, HR-konsultti Gofore Oy, mari.wuoti@gofore.com 044 55 777 17

Gofore Oy on tietoyhteiskunnan sähköisten palvelujen arkkitehtuuri- ja rakennustoimisto. Autamme asiakkaitamme kehittämään tietojärjestelmiään palvelulähtöisesti ja ketterästi pala palalta, arkkitehtuurilla ohjaten. Asiakkaitamme ovat esimerkiksi sosiaali- ja terveysministeriö, Opetushallitus, Liikennevirasto ja Fonecta. Toiminnallemme on ominaista huippuasiantuntemus, ripeys, aito vuorovaikutus sekä jatkuva, kannattava kasvu. Goforelaisia on Helsingissä ja Tampereella yhteensä 105 ja tavoittelemme tänä vuonna yli 13 miljoonan euron liikevaihtoa. Yritys on perustettu vuonna 2001. www.gofore.com