Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Nimitysuutisia Gofore Oy

Nimitysuutisia Gofore Oy

Julkaistu: 01.12.2015 klo 13:32
Julkaisija: Gofore Oy

Tomi Putto on nimitetty vanhemmaksi UX-suunnittelijaksi 2.11.2015 alkaen.

Lauri Kuittinen on nimitetty järjestelmäasiantuntijaksi 2.11.2015 alkaen.

Tradenomi (AMK) Aki Ristkari on nimitetty vanhemmaksi järjestelmäasiantuntijaksi 2.11.2015 alkaen.

DI Ville Seppänen on nimitetty tekniseksi projektipäälliköksi 23.11.2015 alkaen. Ville toimi Goforella aiemmin ohjelmistosuunnittelijana.

Gofore Oy on it-johdon konsultoinnin ja tietojärjestelmien kehittämisen asiantuntijayritys. Missiomme on muuttaa maailma paremmaksi digitalisaation keinoin ja työkulttuuria uudistamalla. Autamme asiakkaitamme kehittämään tietojärjestelmiään palvelulähtöisesti ja ketterästi pala palalta, arkkitehtuurilla ohjaten. Asiakkaitamme ovat esimerkiksi sosiaali- ja terveysministeriö, Opetushallitus, Liikennevirasto, Verohallinto, Fonecta ja Alma Media. Toiminnallemme on ominaista huippuasiantuntemus, ripeys, aito vuorovaikutus sekä jatkuva, kannattava kasvu. Goforelaisia on Helsingissä ja Tampereella n. 120 ja tavoittelemme tänä vuonna n. 13 miljoonan euron liikevaihtoa. Gofore saavutti 3. sijan Suomen parhaat työpaikat 2015 -tutkimuksessa ja 26. sijan Euroopan parhaat työpaikat 2015 -tutkimuksessa. Yritys on perustettu vuonna 2001. www.gofore.com