Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Nimitysuutinen: Börje Uimonen T-Basen toimitusjohtajaksi

Consultor Finland Oy

Nimitysuutinen: Börje Uimonen T-Basen toimitusjohtajaksi

Julkaistu: 02.09.2016 klo 07:45
Julkaisija: Consultor Finland Oy

Consultor Ventures Oy osti toukokuussa kolmanneksen kotkalaisen IT-asiantuntijayritys T-Base Oy:n osakekannasta (ks. tiedote).

T-Base Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on nyt valittu Börje Uimonen. Uimonen aloitti tehtävässään 1.9.2016. Uimonen siirtyy uuteen tehtäväänsä helsinkiläisestä Perigeum Oy:stä, jossa hän toimi projektinhallinnan ja konsultoinnin asiantuntijatehtävissä.

Uimosella on takanaan jo mittava ura ICT-toimialalla. Konsultoinnin ohella hänellä on kokemusta Microsoft-teknologiapohjaisten järjestelmien myynnistä ja toimittamisesta. Uralle mahtuu myös pitkä tovi suomalaisen kustannusalan yrityksen tietohallintojohtajana. ”Otan tehtävän vastaan innokkaana ja avoimin mielin”, sanoo Uimonen. ”Odotan, että pääsen kehittämään T-Basen liiketoimintaa yhä menestyksekkäämpään suuntaan.”

Myös sekä Consultorin että T-Basen hallitusten puheenjohtajana toimivalla Jyrki Virtasella odotukset ovat korkealla. ”Olemme iloisia, että onnistuimme löytämään juuri etsimämme henkilön. Börjen kokemustausta ja osaaminen sopivat mainiosti T-Basen tarpeisiin”, toteaa Virtanen. Samalla Virtanen kiittää pitkäaikaista T-Base Oy:n osakasta Juha Kokkosta T-Basen toimitusjohtajan tehtävien hoitamisesta toukokuusta lähtien, jolloin yhtiö käynnisti uuden vetäjän etsimisen.

Juha Kokkonen, Jyrki Virtanen sekä yrityksen perustaja Tero Ramu jatkavat edelleen T-Basen hallituksen jäseninä.

Jyrki Virtanen, hallituksen puheenjohtaja
Consultor Ventures Oy / T-Base Oy
Puh. 040 865 8445

Consultor Ventures Oy on Consultor-konsernin emoyhtiö. Yhtiö on keskittynyt varainhoitoon ja sijoitustoimintaan. Konserniin kuuluu emoyhtiön lisäksi vuonna 2004 perustettu, erityisesti julkisen sektorin IT- toimituksiin keskittynyt tytäryhtiö Consultor Finland Oy. Konsernin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 9,7 M€. Konsernin kotipaikka on Vantaa.

T-Base Oy on vuonna 1999 perustettu, Microsoft-teknologioihin keskittynyt kotkalainen asiantuntijayritys. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli noin 0,7 M€. Yhtiön palveluksessa on 6 työntekijää.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki