Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » NEXCOMin kestävät teollisuustietokone- ja automaatiolaitteet nyt Suomessa

SKS Control Oy

NEXCOMin kestävät teollisuustietokone- ja automaatiolaitteet nyt Suomessa

Julkaistu: 30.01.2015 klo 16:36
Julkaisija: SKS Control Oy

SKS Control tuo Suomen markkinoille Taiwanilaisen NEXCOM liiketoimintayksikön valmistamat teollisuustietokone- ja automaatiolaitteet. NEXCOMin tuotteilla on mahdollista toteuttaa koneiden ohjaukset ja yhdistää tehtaan tuotantotason laitteet suoraan teolliseen internettiin.

Tuotevalikoimaan sisältyvät teollisuusautomaatiossa ja koneenrakennuksessa käytettävät NISE- ja NIFE-sarjan box-PC:t sekä palvelimet, paneli-PC:t ja sulautettujen järjestelmien kortti-PC:t.

Taiwanilainen vuonna 1992 perustettu NEXCOM on älykkäitä laitteita ja järjestelmiä valmistava yritys. NEXCOM on luotettava ja toimintojaan jatkuvasti kehittävä laitevalmistaja. Yrityksen jatkuva kasvu perustuu tiiviiseen asiakasyhteistyöhön ja osaavaan tuotekehitysorganisaatioon. NEXCOMin osaaminen ei rajoitu vain laitteisiin, vaan tieto-taitoa on myös järjestelmäratkaisujen puolella.

Lisätietoja: ww.sks.fi

tai

Pekka Mertanen, p. 050 545 1016, pekka.mertanen@sks.fi

Tuomo Illukka, p. 0500 816946, tuomo.illukka@sks.fi

SKS Control on sähkökäyttöjen ja ohjausjärjestelmien vahva ammattilainen. Suunnittelemme ja toteutamme kone- ja laiterakennuksen ratkaisut kustannustehokkaasti ja luotettavasti, lähtökohtana asiakkaan yksilölliset tarpeet. Palvelemme ammattitaidolla konesuunnittelijoita, koneenrakentajia ja loppukäyttäjiä. Korkealuokkaiset tuotteet ja vankka kokemus varmistavat luotettavat ja riskittömät toimitukset. Asiakasyhteistyössä olemme erikoistuneet vaativiin laitetoimituksiin.
SKS Control on osa SKS-konsernia, joka on monipuolinen kumppani kone- ja laiterakentajille.

Pekka Mertanen, p. 050 545 1016, pekka.mertanen@sks.fi

Tuomo Illukka, p. 0500 816946, tuomo.illukka@sks.fi