Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Nebulan toimitusjohtaja Ville Skogberg siirtyy yhtiön strategiajohtajaksi

Nebula

Nebulan toimitusjohtaja Ville Skogberg siirtyy yhtiön strategiajohtajaksi

Julkaistu: 24.09.2014 klo 10:00
Julkaisija: Nebula

ICT-palveluyritys Nebulan perustaja,  toimitusjohtaja Ville Skogberg siirtyy omasta pyynnöstään yhtiön strategiajohtajaksi. Toimitusjohtajan tehtävät ottaa väliaikaisesti hoidettavakseen hallituksen puheenjohtaja Pekka Eloholma. Uuden toimitusjohtajan haku käynnistyy välittömästi.

Skogberg siirtyy uuteen tehtäväänsä omasta tahdostaan pitkän harkinnan jälkeen. Skogberg haluaa jatkossa keskittää osaamisensa nopeasti kasvavan yrityksen kasvun varmistamiseen ja teknologian kehittämiseen.

– Olen ylpeä siitä, mitä Nebula on tänä päivänä. Yrityksemme ja sen johto on vahvempi kuin koskaan, ja nyt on hyvä hetki tehdä jotain uutta. Aion jatkossa keskittyä entistä vahvemmin yrityksemme kehittämiseen ja strategian hiomiseen. Uudessa tehtävässäni voin siten palata intohimoni pariin, vahvan kasvuyrityksen rakentamiseen, Ville Skogberg luonnehtii päätöksensä taustoja.

Toimitusjohtajan tehtävät väliaikaisesti ottava hallituksen puheenjohtaja Pekka Eloholma luonnehtii Skogbergia johtajaksi, jota ilman Nebula ei olisi sitä mitä se on nykyään.

– Ville on ollut yhtiömme kasvutarinassa pääosassa. Villen johdolla yrityksemme on kasvanut pienestä haastajasta markkinajohtajaksi pienten ja keskisuurien yritysten ICT-palveluntarjoajana. Olen Villelle kiitollinen hänen korvaamattomasta panoksestaan yrityksemme toimitusjohtajana ja odotan innolla yhteistyötä hänen kanssaan myös jatkossa, Eloholma kertoo.

Pekka Eloholma aloittaa Nebulan toimitusjohtajana 1. lokakuuta alkaen.

Ville Skogberg, toimitusjohtaja, Nebula Oy, puh.  045 679 0003, ville.skogberg@nebula.fi

Pekka Eloholma, hallituksen puheenjohtaja, puh. 050 555 5590, pekka.eloholma@nebula.fi

Nebula Oy

Nebula on kotimainen ICT-palveluyritys, jonka runsas ja innovatiivinen tarjonta on valjastettu tehostamaan ja tuomaan uusia mahdollisuuksia asiakkaiden liiketoimintaan. Asiakkaiden tarpeisiin vastaavat, joustavat ja luotettavat ratkaisut ovat Nebulan korkean asiakastyytyväisyyden tae. Yrityksen palveluksessa on 120 alan ammattilaista. Vuonna 1997 perustetun, vakavaraisen ja voimakkaasti kasvavan yrityksen liikevaihto on 27 milj. euroa (2013). www.nebula.fi