Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Lumia 950 ja 950 XL -puhelin kuin tietokone

Data-Info Oy

Lumia 950 ja 950 XL -puhelin kuin tietokone

Julkaistu: 29.12.2015 klo 14:12
Julkaisija: Data-Info Oy

Lumia 950 / 950 XL ovat Windows tuoteperheen uusimmat tulokkaat

Lumiat_kuva

Liitä Lumia 950 tai 950 XL puhelimesi Microsoft Display Dock -näyttötelakkaan ja voit työskennellä ulkoisen näytön, näppäimistön ja hiiren avulla. Office-sovellukset ja Outlook skaalautuvat suurelle näytölle ja luovat tehokkaan työympäristön. Saat tietokoneelta tutun käyttökokemuksen puhelimesi avulla.

Siirry työnteon uuteen aikaan ja tilaa oma Lumia 950 tai 950 XL ProShopista
Kun tilaat puhelimen 31.1.2016 mennessä, saat Microsoft Display Dockin maksutta. Katso ohjeet tästä.

Surface Pro 4 – tietokone tabletin muodossa

Surface Pro 4

Surface Pro 4 selviää vaikeistakin tehtävistä ja on kevyempi kuin koskaan. Sen näytössä on erittäin suuri kontrasti ja pieni häikäisy. Vaihda kannettavasta tablettiin moniasentoisen seisontatuen ja näppäimistön avulla. Voit lisäksi merkitä muistiin asioita ja ideoita Surface-kynällä.

Siirry työnteon uuteen aikaan ja tilaa oma Surface Pro 4 ProShopista

Tutustu myös Wndows 10 hyötyihin sivustollamme >>

___________________________________________________________________________________

DataInfo mobilisoi yrityksien ja yhteisöjen työnteon markkinoiden parhailla laitteilla ja palveluilla.

Data-Info Oy on monipuolinen ja luotettava ICT tuote- ja palveluntarjoaja. Elinkaarenmittaiset palvelumme, varmistavat hankinnan, käyttöönoton ja omistamisen tehokkuuden. Yksi sama tehokas logistinen prosessi kaikkiin ICT- laitteisiin takaa erinomaisen toimitusvarmuuden.
Innostuneet ammattilaisemme sekä markkinoiden vaikutusvaltaisimmat kumppanit mahdollistavat ensiluokkaisen käyttökokemuksen ja tyytyväisen loppuasiakkaan.