Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Kameleonttimainen kosketusnäyttö: Acer UT220HQL on helposti säädettävissä

Acer

Kameleonttimainen kosketusnäyttö: Acer UT220HQL on helposti säädettävissä

Julkaistu: 02.12.2013 klo 13:40
Julkaisija: Acer

Acerin uusi UT220HQL -kosketusnäyttö on 21,5 tuuman kokoinen ja tukee Full HD -resoluutiota sekä 10-pisteistä kosketusta. UT220HQL tekee oikeutta Windows 8 -ympäristön näppärille uusille kosketusominaisuuksille. Sen säätö- ja sijoitteluvaihtoehdot ovat omaa luokkaansa: näytön liukuvan jalustan ansiosta käyttäjän on todella helppoa löytää juuri oikea katselukulma. Myös seinäasennus onnistuu vaivattomasti.

Acer on kehittänyt näyttöihinsä ainutlaatuisen ”kelluvan” designin, jota myös UT220HQL hyödyntää. Näyttöä voi kallistaa pystysuunnassa jopa 80 astetta katselukokemuksen kärsimättä ja sen katselukulma sivusuunnassa on poikkeuksellisen laaja, 178 astetta. VA-paneeliteknologiaa käyttävä 1920x1080 -resoluutioinen LED-taustavalaistu näyttö on joulupukin valinta kuvankäsittelyyn, pelaamiseen ja multimediasovelluksiin.

Upean näytön kääntöpuoli on myös komea: sieltä löytyvät VGA-, HDMI- ja USB 2.0 -liitännät. Lisäksi UT220HQL tukee Mobile High-Definition Link (MHL) -teknologiaa, eli näyttö kykenee toistamaan sisältöä esimerkiksi älypuhelimista ja tableteista.

Hinnat ja saatavuus

Acer UT220HQL: saatavilla joulukuussa 2013, hinta alkaen 299 €

Acer Finland Oy

Jukka-Pekka Korkiakangas, Country Manager

E-mail: Jukka-Pekka.Korkiakangas@acer.com

Tuotetestit medialle: acer@kaikuhelsinki.fi

Acer

Vuonna 1976 perustettu Acer on aina keskittynyt murtamaan raja-aitoja ihmisten ja teknologian väliltä. Acerin valikoimiin kuuluvat PC-koneet, projektorit, palvelimet ja tabletit. Yhtiöllä on kolme brändiä, Acer, Packard Bell ja Gateway, joista Acer ja Packard Bell ovat saatavilla Suomessa. Acer on maailman kolmanneksi suurin kannettavien tietokoneiden toimittaja maailmanlaajuisesti (IDC 2012). Acer Groupissa työskentelee 8 000 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2012 oli noin 11,2 miljardia euroa. Acerin tuotteissa korostuu ympäristöystävällisyys ja yhtiön koko tilaus- toimitusketju on sitoutunut vihreiden arvojen toteutumiseen. Lisätietoa osoitteessa www.acer.fi.

Mediayhteydet & tuotetestit

Acerin mediayhteyksistä ja tuotetestikyselyistä Suomessa vastaa viestintätoimisto Kaiku Helsinki. Jos haluat uusinta tietoa Acerista tai kokeilla Acer-tuotteita, ota yhteyttä osoitteeseen acer@kaikuhelsinki.fi.