Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Jet-Puu Oy ja PiiMega Oy ovat allekirjoittaneet sopimukset sahan toiminnanohjausjärjestelmän toimittamisesta

PiiMega Oy

Julkaistu: 14.02.2013 klo 08:00
Julkaisija: PiiMega Oy

Jet-Puu Oy tehostaa tuotantoaan uudella sahan toiminnanohjausjärjestelmällä. Jet-Puu Oy ja PiiMega Oy ovat allekirjoittaneet sopimukset sahan toiminnanohjausjärjestelmän toimittamisesta. Toiminnanohjausjärjestelmällä parannetaan Jet-Puun tuotantoketjun toimintaa ja seurantaa erityisesti jatkojalosteiden osalta. Lisäksi Jet-Puu Oy ja PiiMega Oy ovat sopineet innovatiivisen tuotannonsuunnittelumoduulin käyttöönotosta.

Jet-Puu Oy on vuonna 1976 perustettu Jetta-Taloja valmistavan konsernin puunjalostuslaitos. Vuosien myötä alun perin sahaukseen rajoittuva toiminta on laajentunut käsittämään myös jatkojalostuksen, mihin kuuluvat kuivaamot, höyläämö, sormijatkos ja lujuuslajittelu.

PiiMega Oy on oululainen nopeasti kasvava ohjelmistotalo, joka on investoinut voimakkaasti sahojen toiminnanohjausjärjestelmien tuotekehitykseen nykyaikaisilla teknologioilla. Nyt allekirjoitettu sopimus vahvistaa PiiMegan asemaa sahateollisuuden merkittävänä järjestelmätoimittajana.

Lisätietoja antaa:

PiiMega Oy, Antti Miettunen, (040 546 7283), liiketoimintajohtaja, www.piimega.fi

Jet-Puu Oy, Tero Hietaniemi, (040 725 1190), toimitusjohtaja, www.jet-puu.fi