Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » HRM Partners valitsi Vetonaulan modernin IT-ulkoistuksen

Vetonaula

HRM Partners valitsi Vetonaulan modernin IT-ulkoistuksen

Julkaistu: 16.02.2016 klo 08:30
Julkaisija: Vetonaula

Muutos- ja kehitysprosessien valmentaja HRM Partners auttaa työssään ihmisiä tekemään yrityksistä kilpailukykyisiä. Osaaminen kattaa mm. johtajavalmennuksen ja yrityksen sopeutustilanteiden hallinnan, joka on haastavassa taloustilanteessa monelle yritykselle tarpeellinen osaamisalue.

Omaa toimintaa virtaviivaistamaan HRM Partners valitsi Vetonaulan modernin IT-ulkoistuksen. Tavoitteeksi ulkoistukselle määriteltiin IT-palvelurakenteen yksinkertaistaminen, pilvipalveluiden hyödynnys, tukipalvelun laatu sekä kustannussäästö.

"Moderni malli toimii meille, kaikki tavoitteemme ovat toteutuneet ja ensimmäinen vuosi yhteistyötä on ollut erittäin hyvä, myös käyttäjäkoulutukset pilvipalveluiden hyödynnykseen ovat olleet tarpeellisia ja onnistuneita. Suosittelen Vetonaulaa hyvin mielelläni!" kertoo Ulla Kittilä, HRM Partners.

Vetonaula tuottaa HRM Partnersille palvelukokonaisuutta johon sisältyy helpdesk- ja tukipalvelut, Microsoft Office 365 palvelu ja koulutukset, käyttäjähallinta ja tiedostopalvelut Vetonaulan virtuaalipalvelimilla sekä verkon ja palomuurien ylläpito.

Vetonaula Oy
Toimitusjohtaja Tomi Lehto, puh. 050 583 0007, tomi.lehto@vetonaula.fi

HRM Partners Oy
Talouspäällikkö, partneri Ulla Kittilä, puh. 045 114 4087, ulla.kittila@hrmpartners.fi