Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Helppoa mobiilitulostusta Samsungin ProXpress-tulostinmallistolla

Samsung Electronics Nordic

Helppoa mobiilitulostusta Samsungin ProXpress-tulostinmallistolla

Julkaistu: 27.01.2014 klo 14:13
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

MALAGA, Espanja – 27. tammikuuta, 2014 Samsung Electronics esitteli European Forum -tapahtumassa Malagassa mobiilitulostamiseen suunnitellun tulostinmalliston. ProXpress M2880 -sarjan mustavalkolasertulostimissa ja ProXpress C1860 -sarjan värilasertulostimissa on tuki NFC- ja Wi-Fi Direct -tekniikoille. Uutuustulostimet tarjoavat helppoa ja kätevää mobiilitulostusta ennennäkemättömällä vauhdilla: mustavalkolasertulostimet tulostavat 28 sivua minuutissa ja värilasertulostimet 18 sivua minuutissa. NFC ja Wi-Fi Direct -yhteydet mahdollistavat kuvien, dokumenttien ja nettisivujen tulostamisen suoraan älypuhelimesta.

-       Viime vuonna Samsung vahvisti asemaansa mobiilitulostamisen edelläkävijänä tuomalla markkinoille maailman ensimmäisen NFC-tulostimen, Xpress C460 Series. Nyt laajennamme NFC-mallistoamme huippunopeilla yrityskäyttöön soveltuvilla tulostimilla. Samsung jatkaa kehittyvien mobiilitulostusratkaisujen tarjoamista myös tulevaisuudessa, toteaa Samsungin B2B-tuotteiden myyntipäällikkö Ossi Luoma.

ProXpress-sarja on yhteensopiva Samsungin mobiilitulostussovelluksen kanssa. Sen voi ladata ilmaiseksi Google Play-kaupasta ja App Storesta. Samsung Galaxy -sarjan käyttäjät voivat myös tulostaa suoraan puhelimen tulosta-napilla. ProXpress-sarja mahdollistaa myös Google Cloud Printillä tulostamisen missä vain.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Ossi Luoma, myyntipäällikkö, IT, ossi.luoma@samsung.com, p. 040 541 4023

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä.Lasse Pulkkinen, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon