Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Gofore vakuutti Verohallinnon

Gofore vakuutti Verohallinnon

Julkaistu: 20.04.2015 klo 10:00
Julkaisija: Gofore Oy

Verohallinto on valinnut Gofore Oy:n sopimustoimittajakseen projektinhallinnan asiantuntijapalveluihin.

Gofore valikoitui Verohallinnon toimittajaksi valtion yhteishankintayhtiön Hansel Oy:n puitejärjestelyn mukaisessa sisäisessä kilpailutuksessa, jossa Verohallinto haki yhteistyökumppania tulevien mittavien tietojärjestelmäprojektiensa hallintaan. Verohallinto on Goforelle merkittävä uusi asiakkuus.

Sopimustoimittajana Gofore tarjoaVerohallinnolle kokeneita projektipäälliköitä vastaamaan projektien onnistuneesta läpiviennistä.

Vaativien hankkeiden hallinta Goforen vahvuuksia”

Liiketoimintajohtaja Mikael Nylund Goforesta sanoo, että Verohallinnon osaamisvaatimukset projektipäälliköille olivat poikkeuksellisen kovat.

Verohallinto edellytti asiantuntijoilta laajaa ja syvää osaamista. Henkilökohtaisessa pisteytyksessä maksimipisteisiin vaadittiin yli 15 vuoden työkokemusta ICT-projektipäällikkönä ja vähintään kolmen vuoden kokemusta sekä sovellusalustojen, sovellusten, sähköisten asiointipalveluiden että liiketoimintaprosessien kehittämisestä, kustakin osa-alueesta erikseenNäitä projektinhallinnan eksperttejä tuli tarjota kaikkiaan kymmenen.

”Harvalla yrityksellä on tarjota tällaista osaamisarsenaalia. Vaativien ja monitahoisten projektin hallinta on yksi Goforen vahvuuksista , Nylund toteaa.

Varsinkin palvelulähtöisissä ja kokonaisarkkitehtuurin ohjaamissa julkisen hallinnon kehityshankkeissa projektipäälliköksi halutaan entistä useammin kokenut hankehallinnan ammattilainen pitämään langat käsissään ja vastaamaan projektin onnistumisesta.

Goforella on runsaasti kokemusta julkisen hallinnon sähköisten palvelujen kehittämisestä ja uudistamisesta. Verohallinto puolestaan kuuluu julkisen hallinnon organisaatioiden kärkijoukkoon sähköisten palvelujen kehittäjänäVerohallinnon Tietohallinto vastaa suomalaisen yhteiskunnan rahoituksen kannalta keskeisestä tietoteknisestä infrastruktuurista ja sovelluksista.

Gofore Oy
Mikael Nylund
Liiketoimintajohtaja, sähköisten palveluiden arkkitehtuuritoimisto
040 540 2280, mikael.nylund@gofore.com