Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Finqu toi ensimmäisenä ilmaiset maksutavat verkkokauppaan

Finqu Finland

Finqu toi ensimmäisenä ilmaiset maksutavat verkkokauppaan

Julkaistu: 02.04.2015 klo 11:51
Julkaisija: Finqu Finland

Finqun verkkokauppiailla on nyt mahdollisuus ottaa kaikki pankkipainikkeet ja lasku verkkokauppansa maksutavaksi ilman kuukausimaksua tai tilauksesta perittävää provisiota. Ainoa kulu verkkokauppiaalle on pankkien yleisesti kaikilta maksunvälittäjiltä peritty 0.35€ transaktiomaksu tilausta kohden.

Palvelu on saanut nimekseen Finqu Pay. Yhteistyössä Verifone Finland Oy:n kanssa tuotettu maksuratkaisu mahdollistaa helpon, turvallisen tavan ottaa vastaan verkkomaksuja.

Maksunvälittäjien perimät kuukausimaksut tai provisiot voivat nousta useisiin tuhansiin euroihin vuodessa. Verkkokauppiailla on tunnetusti pienet katteet joita maksunvälittäjien tuntuvat kulut vielä kaventavat. Haluamme osaltamme edistää suomalaista verkkokauppaa. Monet edistämislupaukset ovat valitettavasti tyhjiä arpoja. Nollahinta on jotain konkreettista, sanoo Ville Tinnilä, Finqun yksi perustajista.

Finqu Pay sisältää vastaavat toiminnot kuin muilla maksuvälittäjillä. Lisäksi Verifonen PCI-DSS -sertifioitu toimintaympäristö mahdollistaa toimintoja, joita muut kotimaiset verkkomaksupalveluiden tuottajat eivät pysty tarjoamaan. Markkinajohtaja Verifone tunnettiin aikaisemmin nimellä Point, joka on monelle tuttu kivijalkaliikkeiden maksupäätteistä. Nyt kauppiaan ei tarvitse pohtia mistä saa verkkomaksut edullisimmin. Lisäksi kauppias voi yhdistää kivijalkaliikkeen maksupäätteet ja verkkokaupan. Tämä tuo luonnollisesti säästöä ja tehoa toimintaan. Kauppiaalla on heti muutama huoli vähemmän, kertoo Finqun asiakaspalvelupäällikkö Antti Viljanen.

Finqu

Finqu on uusi ja vallankumouksellinen verkkokauppapalvelu. Finqun monikanavaisuudella kauppias myy helposti verkkokaupassa, myymälässä ja monissa muissa myyntikanavissa. Finqu yhdistää kauppiaat ja asiakkaat uudella tavalla mahdollistaen yhdenmukaisen ostokokemuksen myyntikanavasta riippumatta. Responsiivinen Finqu toimii kaikilla päätelaitteilla älypuhelimista aina pöytätietokoneisiin.

Finqu tarjoaa ainoana verkkokaupan käyttöön ilman kiinteitä kuluja. Finqun rajoittamattomassa pilvipalvelussa maksetaan vasta julkaisun jälkeen edullista päivähintaa. Kansainvälisellä Finqulla on jo tuhansia käyttäjiä.

www.finqu.com
Finqu - Online Shopping Revolution

Ville Tinnilä, CCO
ville@finquteam.com

Anti Viljanen, asiakaspalvelupäällikkö
antti@finquteam.com

Verifone

Verifone on toimittanut yli 20 miljoonaa maksupäätettä ja asentanut yli 20 000 sähköisen kaupankäynnin ratkaisua ympäri maailmaa. Verifone-konsernissa työskentelee 5600 työntekijää 150 maassa.

Verifone on johtava maksupäätteiden sekä verkkomaksamisen ja niihin liittyvien oheislaitteiden ja palveluiden toimittaja. Yhtiö tarjoaa sähköisen maksamisen ratkaisuja erilaisiin ympäristöihin, pienistä lähikaupoista aina suuriin kansainvälisiin ketjuyrityksiin.

www.verifone.fi