Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Ensimmäinen FICORA:n hyväksyntä datadiodille

Combitech Oy

Ensimmäinen FICORA:n hyväksyntä datadiodille

Julkaistu: 21.04.2016 klo 14:00
Julkaisija: Combitech Oy

Combitech Oy:n edustama ruotsalaisen Advenica Ab:n yksisuuntainen tietoliikenneyhdyskäytävä eli datadiodi SecuriCDS on ensimmäisenä saanut FICORA:n eli Viestintäviraston hyväksynnän SALAINEN / SECRET -tasolle. Datadiodia voidaan käyttää turvalliseen tiedonsiirtoon eri verkkojen välillä.

SecuriCDS DD1000i on integroitu datadiodi, joka sisältää erittäin kehittyneet proxy-ominaisuudet suoraan sisäänrakennettuna. Laitteen avulla pystytään vastaamaan yhdensuuntaisiin tiedonsiirtohaasteisiin erittäin turvallisuuskriittisissä verkkoympäristöissä.

Suomessa Advenican ratkaisuja edustaa Combitech Oy, mikäli haluat lisätietoja ota yhteyttä:
Jouni Jääskeläinen, myyntijohtaja
jouni.jaaskelainen@combitech.fi

Combitech Oy

Combitech on turvallisuus- ja tietoturvaratkaisuja tarjoava yritys, joka työllistää Espoossa, Tampereella, Jyväskylässä ja Säkylässä noin 60 turvallisuusalan huippuasiantuntijaa. Combitech rakentaa turvallisuutta yhteistyössä asiakkaittensa kanssa tarjoamalla ohjelmisto- ja turvallisuusratkaisuja, turvallisuuskonsultointia, tietoliikenne- ja järjestelmäratkaisuja sekä järjestelmäintegraatioita. Combitech Oy on turvallisuuskonserni Saab AB:n omistama yritys.  www.combitech.fi

Yhteystiedot:
Pekka Blomberg, Toimitusjohtaja