Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Elokuvasivusto Leffatykki.com tukee suomalaista elokuvaa

Leffatykki Media Oy

Elokuvasivusto Leffatykki.com tukee suomalaista elokuvaa

Julkaistu: 09.12.2010 klo 15:30
Julkaisija: Leffatykki Media Oy

Leffatykki.com-sivustolle tuli 10 vuotta täyteen kesällä 2010. Sivuston tehtävänä on tukea ”tavallisten” elokuvakuluttajien elokuvaharrastuneisuutta. Elokuvien arvosteluihin keskittyvällä sivustolla jokaisella on, elokuvatietojen katselun lisäksi, mahdollisuus antaa mielipiteensä katsomastaan elokuvasta.

Juhlavuoden kunniaksi Leffatykki tukee elokuvaharrastajien toiminnan lisäksi myös alan ammattimaista tasoa. Blind Spot Pictures tuottaa suomalaisen elokuvan Iron Sky, ja Leffatykki on mukana tuotannon tukemisessa ensimmäisenä elokuva-alan sivustona. Iron Sky –elokuva valmistuu vuoden 2012 alussa.

- Mietimme kuinka voisimme olla laajemmin tukemassa elokuva-alaa Suomessa, ja huomasimme Iron Sky –produktion hakevan rahoittajia. Ajatuksesta innostuttiin Leffatykin porukan keskuudessa välittömästi, ja otimme tuotantoon yhteyttä, toteaa Leffatykki Media Oy:n hallituksen puheenjohtaja Arto Remes.

Leffatykki.com -sivustolla on viikoittain erillisiä kävijöitä yli 30 000 (TNSmetrix), mikä oikeuttaa paikkaan Suomen verkkomedioiden TOP 100:ssa. Arvosteluiden lisäksi kävijät voivat lisätä sivustolle elokuvatrailereita ja muuta kuvamateriaalia. Sivustolta löytyy myös alan uutisointia, aktiivinen keskustelupalsta sekä TV-opas. Rekisteröityneitä käyttäjiä on lähes 10 000 jotka ovat tehneet n. 13 000 arvostelua elokuvista tai TV-sarjoista. Erillisiä nimikkeitä tietokannassa on yli 16 000 kpl.

Sivustoa hallinnoi Leffatykki Media Oy, ja sen kotipaikka on Oulu.

Leffatykki Media Oy

Yhteydet: info@leffatykki.com