Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Buffalon TeraStation 4400 tarjoaa PK-yrityksille joustavan tallennusratkaisun

Buffalo Technology

Buffalon TeraStation 4400 tarjoaa PK-yrityksille joustavan tallennusratkaisun

Julkaistu: 04.07.2013 klo 14:00
Julkaisija: Buffalo Technology

Buffalon TeraStation 4400 tarjoaa PK-yrityksille joustavan tallennusratkaisun

Buffalon uusi neljäasemainen NAS-kotelo toimii samanaikaisesti NAS-järjestelmänä ja iSCSI-kohteena

Lontoo, 4. heinäkuuta 2013: Tallennusratkaisuihin ja verkkotuotteisiin erikoistunut Buffalo Technology tarjoaa PK-yrityksille uusia, joustavia tallennusratkaisuja lisäämällä NAS-kotelot TeraStation-tuoteperheeseen.

Neljäasemainen TeraStation 4400 (TS4400) on NAS-kotelo, johon voi asentaa yhdestä neljään 1, 2, 3 tai 4 TB:n 3,5-tuumaista kiintolevyä. Laitteessa on 2 GB nopeaa DDR3-muistia ja Intel® Atom™ D2550 Dual-Core -suoritin, jotka takaavat nopean tiedonsiirron monille koneille samanaikaisesti.

TeraStation 4400 tukee IP-kameroiden videokuvan tallennusta suoraan kiintolevyille Surveillance Video Manager -ohjelmistolla. Laite toimii samanaikasesti NAS-järjestelmänä ja iSCSI-kohteena. Lisäksi tuotteessa on Active Directory -tuki, intuitiivinen käyttöliittymä ja laajat varmuuskopiointitoiminnot. Laitteen mukana tulee kymmenen ilmaista NovaStor NovaBACKUP® -lisenssiä.

Kun laitteessa on kaksi tai useampi kiintolevy yhdistettynä RAID-pakkaan, hot swap -tekniikka mahdollistaa kiintolevyn vaihtamisen laitetta sammuttamatta.

– Suorituskykyinen TS4400 yhdistää NAS- ja iSCSI-tekniikat skaalattavaan tallennuskapasiteettiin. NAS-kotelon etu on siinä, että yritykset voivat lisätä tai vähentää tallennuskapasiteettia tarpeen mukaan, sanoo Buffalon Pohjoismaiden myyntipäällikkö Paul Hudson.

TeraStation 4400 -NAS-kotelossa on kaksi Gigabit Ethernet -porttia, kaksi USB 3.0 -porttia ja kaksi USB 2.0 -porttia. Buffalon WebAccess-sovellus mahdollistaa laitteen etäkäytön iOS-, Android- ja Windows-laitteilla.

TeraStation 4400 -laitteet ovat saatavilla Buffalon jälleenmyyjäverkoston kautta suositushintaan 599 euroa (sis. ALV).

Lehdistöasiat:

buffalopr@osg.fi

OS/G Viestintä, Simo Arvo, +358 40 132 5682, simo.arvo@osg.fi

Buffalo Technology Suomi Facebook

Buffalo Technology

Buffalo on maailmanlaajuinen innovatiivisten kodin ja pienyritysten langattomien verkkotuotteiden sekä tallennus- ja multimediaratkaisujen valmistaja. Yhtiö on Japanin suurin kaikkien PC-lisälaitteiden valmistaja ja maailmanlaajuisesti suurin NAS-kuluttajatuotteiden valmistaja vuosina 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 ja 2010 (In-Stat).

Yhtiön tallennusratkaisut vastaavat sekä yksittäisen käyttäjän että yritysten tarpeisiin edullisten NAS-verkkotallennuslaitteiden, ulkoisten massamuistien, multimediatoistimien ja langattomien reitittimien tuotevalikoimalla. Yhdessä ne tarjoavat täydellisen ja integroidun ratkaisun toimistoihin ja digitaalisiin koteihin.

Buffalon tuotevalikoimaan kuuluvat yrityskäyttöön suunnitellut TeraStation- ja kotikäyttöön tarkoitetut LinkStation-verkkotallennusratkaisut. LinkStation-verkkotallennusratkaisut auttavat käyttäjää helposti keskittämään tiedostojen, valokuvien ja musiikin säilyttämisen. AirStation on helppokäyttöinen yritysten ja kotien käyttöön suunniteltu korkeatehoisten langattomien verkkoratkaisujen tuotesarja. Markkinoiden kehittynein AOSS™ (AirStation One-Touch Secure System) -teknologia auttaa käyttäjiä rakentamaan langattomat verkkonsa helposti ja turvallisesti nappia painamalla.

Buffalon maailmanlaajuiset yhteistyökumppanit, kuten Intel, Broadcom, Nintendo ja Microsoft, ovat mahdollistaneet uusien teknologioiden kehittämisen käytännöllisiksi kodin ja yritysten työkaluiksi. Buffalo Technologyn pääkonttori on Japanissa ja sillä on konttoreita Englannissa,

Ranskassa, Hollannissa, Saksassa, Yhdysvalloissa ja Taiwanissa. Lisätietoja:

www.buffalotech.com.