Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Aruba Networks palkitsee eurooppalaisia IT-ammattilaisia Mobile Heroes -arvonnassa

Julkaistu: 11.02.2014 klo 14:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Aruba Networks on tänään julkistanut arvonnan, jolla se haluaa jakaa IT-ammattilaisille heidän ansaitsemaansa tunnustusta. Mobile Heroes -arvonnan kautta Aruba Networks etsii ympäri Eurooppaa ammattilaisia, jotka ajavat uuden työntekijäsukupolven asiaa. Aruba Networks kutsuu uutta sukupolvea nimellä  #GenMobile.

21.2. alkaen Aruba Networks arpoo kahden viikon välein palkintoja IT-ammattilaisille, jotka ovat ryhtyneet toimiin työyhteisönsä mobiliteetin kehittämiseksi:

• rakentamalla joustavia, langattomia työskentely-ympäristöjä
  • ottamalla käyttöön BYOD-strategian
  • tai hyödyntämällä mobiilisovelluksia liiketoimintaprosessien parantamiseksi.

Voittajat saavat yhteensä 2 000 euron edestä palkintoja ja lisäksi mahdollisuuden voittaa VIP-matkan Aruban järjestämään Mobility-konferenssiin Atmospheressa, Maggiore-järven rannalla Italiassa. (Palkintojen joukossa on muun muassa Pebble-älykello, Windows Surface Pro ja Google Play- / iTunes -latausseteleitä.)

Kilpailuun voi osallistua osoitteessa: Genmobile.eu

The Mobile Heroes -kisan voittajat julkistetaan Twitterissä. Seuraa kisan etenemistä Twitterissä: @ArubaNetEurope

Kilpailu päättyy kello 18:00 (GMT) 21.3.2014.

Lisätietoja: Toni Perez / OS/G Viestintä, p. 0400 630 063

Aruba Networks on johtava uuden sukupolven verkkopääsyratkaisujen toimittaja erityisesti liikkuvien työntekijöiden työympäristöihin. Aruba Networksin MOVE (Mobile Virtual Enterprise) -arkkitehtuuri yhdistää langattomat ja langalliset verkkoinfrastruktuurit yhdeksi saumattomaksi pääsyratkaisuksi niin yrityksen kiinteisiin toimipaikkoihin, liikkuville käyttäjille, etätyöntekijöille kuin vierailijoillekin. Aruba Networksin uuden sukupolven arkkitehtuuri vastaa BYOD-trendin haasteisiin ja mahdollistaa asiakkaalle verkon paremman tietoturvan ja tuottavuuden sekä laskee hankinta- ja käyttökustannuksia.

Aruba Networks on listattu NASDAQIIN ja Russell 2000® Indexiin. Sen pääkonttori sijaitsee Sunnyvalessa, Kaliforniassa. Yhtiöllä on toimintaa Pohjois- ja Etelä-Amerikassa, Euroopassa,  Lähi-Idässä, Afrikassa ja Aasian ja Tyynenmeren alueilla. Lisätietoja verkkosivuiltamme http://www.arubanetworks.com.

Seuraa Arubaa Twitterissä tai Facebookissa. Uusimmat tekniset keskustelut mobiiliin maailmaan ja Aruban tuotteisiin liittyen osoitteessa http://community.arubanetworks.com.