Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Aloita yrityksesi tietojen turvaaminen nyt – osallistu vuoden ensimmäiseen iTurva™ -seminaariin!

Miktech Oy

Kutsu.
Julkaistu: 22.02.2011 klo 15:49
Julkaisija: Miktech Oy

Tietoturvaratkaisuja tarjoava Lokkit Oy järjestää kaikille yritystensä tietoturvasta kiinnostuneille mikro- ja pk-yritysten edustajille maksuttoman seminaarin, joka tuo yleisön eteen joukon tietoturva-alan huippuasiantuntijoita.

Aiheet käsittelevät liiketoiminnan turvaamista, tietoturvan käytännön haasteita, turvallisia liikkuvan käyttäjän ratkaisuja ja teknistä tietoturvaa. Seminaarin jälkeen osallistujalla on selkeitä käytännön vinkkejä sitä, mitä omassa ja yrityksen toiminnassa tulisi huomioida, jotta voi toimia tietoturvallisesti.
Aiheina seminaarissa ovat mm. ”Salassapitosopimukset, yrityksen keinot suojata tietojaan juridisesti” , ”Pilvipalvelut ja tietoturva” sekä case-esimerkkinä innovaatioyritys Teachbrush,  ”Kun innovaatio varastetaan”. Esillä seminaarissa on myös IdeaSavo 2011 liikeideakilpailu.

Seminaari järjestetään 10.3.2011 kello 12 - 16, Mikpoli-salissa, Patteristonkatu 2, Mikkeli. Tilaisuus on maksuton, lisätietoja ja ilmoittautumiset 3.3.2011 mennessä osoitteessa www.lokkit.fi .

Miktech Oy edistää tutkimustoiminnan ja elinkeinoelämän toimintaedellytyksiä keskittyen uuden teknologian synnyttämiseen ja käyttöönottoon sekä teknologiayhtiöiden liiketoiminnan kehittämiseen.