Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Acerin K335 -projektorilla vaikuttavaa visuaalisuutta työmatkalle tai kotisohvalle

Acer

Julkaistu: 02.09.2013 klo 14:30
Julkaisija: Acer

Acer esitteli tänään uuden K335-matkaprojektorinsa, jossa kompakti koko yhdistyy vaikuttavaan tehoon. Vain 1,4 kg:n painoinen ja ulkomitoiltaan 232 x 166 mm kokoinen K335-projektori on aikakauslehteä pienempi, joten sen on todella helppo ottaa mukaan esimerkiksi työmatkalle presentaatioita varten. Laitteen saa käynnistettyä välittömästi ilman turhauttavaa odottelua, ja Acerin Instant Pack -teknologian ansiosta se on myös nopea pakata takaisin laukkuun presentaation päätyttyä.

DynamickBlack-teknologia parantaa projektorin 1000 lumenin valotehoa ja 10 000:1 dynaamista kontrastisuhdetta entisestään. Laitteen natiivi 1280x800 WXGA-resoluutio yltää aina Full HD -resoluutioon asti ja sen LED-lampun vaihtoväli on huikeat 30 000 tuntia.

Projektoreissa liitännät ja yhdistettävyys ovat elintärkeitä tekijöitä, ja K335:ssä onkin liitäntöjä laaja valikoima: HDMI/MHL-portti, SD-kortinlukija sekä USB- ja mini-USB -liitännät. Näiden ansiosta K335 voi toistaa sisältöä suoraan muistikortilta tai -tikulta, ilman että projektori täytyisi liittää tietokoneeseen. Acer K335 on saatavilla lisävarusteena langatonta toistoa tukeva MHL-dongle, joka toimii myös DLNA-jakamiseen.

Hinnoittelu ja saatavuus
Acer K335 -projektorin suositushinta on 859 euroa ja laite tulee saataville marraskuussa.

Acer Finland Oy
Jukka-Pekka Korkiakangas, Country Manager
E-mail: Jukka-Pekka.Korkiakangas@acer.com

Tuotetestit medialle: acer@kaikuhelsinki.fi

Acer
Vuonna 1976 perustettu Acer on aina keskittynyt murtamaan raja-aitoja ihmisten ja teknologian väliltä. Acerin valikoimiin kuuluvat PC-koneet, projektorit, palvelimet ja tabletit. Yhtiöllä on kolme brändiä, Acer, Packard Bell ja Gateway, joista Acer ja Packard Bell ovat saatavilla Suomessa. Acer on maailman kolmanneksi suurin kannettavien tietokoneiden toimittaja maailmanlaajuisesti (IDC 2012). Acer Groupissa työskentelee 8 000 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2012 oli noin 11,2 miljardia euroa. Acerin tuotteissa korostuu ympäristöystävällisyys ja yhtiön koko tilaus- toimitusketju on sitoutunut vihreiden arvojen toteutumiseen. Lisätietoa osoitteessa www.acer.fi.

Mediayhteydet & tuotetestit
Acerin mediayhteyksistä ja tuotetestikyselyistä Suomessa vastaa viestintätoimisto Kaiku Helsinki. Jos haluat uusinta tietoa Acerista tai kokeilla Acer-tuotteita, ota yhteyttä osoitteeseen acer@kaikuhelsinki.fi.