Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Acer uudistaa kodin pöytäkoneet

Acer uudistaa kodin pöytäkoneet

Julkaistu: 05.06.2013 klo 16:00
Julkaisija: Acer

Acer julkistaa uusia pöytäkoneita kotikäyttäjille. Aspire Z3-605 -All-In-One -kone on kodin yleistietokone ja Aspire TC-603 -mikrotorni sopii esimerkiksi mediakeskukseksi. Predator G3-605 puolestaan on tehokäyttäjän kuten pelaajan valinta.

Kaikissa uutuuksissa on Intelin 4. sukupolven prosessorit. G3-605:ssa on prosessorivaihtoehtoja Core i7:ään asti, kun tas Aspire Z3-605 ja TC-603:ssa voi olla jopa Core i5 -prosessori. Siten koneissa on runsaasti laskentatehoa ja paremmat grafiikkaominaisuudet.

Aspire TC-603 on laajennettava HD-mediakeskus
Aspire TC-603 on mikrotornikone, jonka etuosa on harjattua metallia. Käytetyimmät portit ovat helposti edessä ja tornin päällä on tilaa käyttäjän muille vimpaimille. Laitteessa on reilusti tehoa suorittamaan samanaikaisesti useita tehtäviä ja sen tehokkaat grafiikkaratkaisut varmistavat, että teräväpiirtoelokuvien katselu tai esimerkiksi 3D-pelien pelaaminen on sujuvaa. Tiedostojen jakaminen on vaivatonta, sillä koneen kortinlukija tukee useita muistikortteja ja USB 3.0 -portti siirtää tiedot nopeasti muilta laitteilta.

Aspire Z3-605 – koko perheen All-in-one-kone
23-tuumainen Aspire Z3-605 on viihdekone koko perheen käyttöön. Täysteräväpiirtoinen (1080p) IPS-näyttö tarjoaa virheettömät kuvat, loistavat värit ja laajan katselukulman. Laadukkaan elokuvaelämyksen täydentävät Harman Kardon -kaiuttimet ja Dolby Home Theater v4 -surround-ääni. Aspire Z3-605:een voi valita myös 10-pisteisen kosketusnäytön, jolloin käyttäjät voivat hyödyntää Windows 8:n kosketusominaisuuksia täydellisesti. Tärkeimmät portit kuten USB 3.0 ja HDMI 1.4 on sijoitettu näytön takapaneeliin. Koneella voidaan kuunnella musiikkia tai käyttää tiedostoja myös näytön ollessa suljettu. Aspire Z3-605 kallistuu 30 astetta ja myös sen webkamera on säädettävä, joten lapsetkin voivat istua mukavasti tuolilla videopuheluiden aikana.

Predator G3-605 – Pelielämyksiä ilman rajoituksia
Tuttuun tapaan scifimäisen olemuksen omaava Predator G -sarja on uudistunut ulkonäöltään myös ominaisuuksiltaan. Kolmionmuotoisen virtanäppäin kertoo järjestelmän ja yhteyksien tilan ja kotelon ylälaidassa olevaa kahvaa voidaan käyttää koneen kantamiseen ja päällyslokeroon voi säilöä pikkukojeita.
IceTunel-jäähdytysjärjestelmä parantaa ilmanvirtausta ja tehostaa kuuman ilman poistumista koneen sisältä. Koska pelaajat käyttävät usein kuulokkeita, Predatorissa on niille oma kahva.

Predatoria vauhdittavat Intelin uusimmat Core-prosessorit tehokkaine grafiikkaominaisuuksineen, joten meno ei hyydy kesken pelin. SoundBlaster Cinema vyöryttää äänimaailman pelaajan ympärille ja realistinen luo ainutlaatuisen tunnelman musiikkia kuunnellessa tai elokuvia katsellessa.

Lukittavan Acer Easy-swap -laajennustelakan ansiosta Predatorin kiintolevy on helppo vaihtaa toiseen, jolloin tallennustila ei taatusti lopu kesken.

Saatavuus
Uudet Acer-pöytäkoneet tulevat saataville elokuussa.

Kuvia

Aspire G3

Aspire TC603

Aspire Z3

Acer Finland Oy
Jukka-Pekka Korkiakangas, Country Manager
E-mail: Jukka-Pekka.Korkiakangas@acer.com

Tuotetestit medialle: acer@aleksinkaiku.fi

Acer
Vuonna 1976 perustettu Acer on aina keskittynyt murtamaan raja-aitoja ihmisten ja teknologian väliltä. Acerin valikoimiin kuuluvat PC-koneet, projektorit, palvelimet ja tabletit. Yhtiöllä on kolme brändiä, Acer, Packard Bell ja Gateway, joista Acer ja Packard Bell ovat saatavilla Suomessa. Acer on maailman kolmanneksi suurin kannettavien tietokoneiden toimittaja maailmanlaajuisesti (IDC 2012). Acer Groupissa työskentelee 8 000 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2012 oli noin 11,2 miljardia euroa. Acerin tuotteissa korostuu ympäristöystävällisyys ja yhtiön koko tilaus- toimitusketju on sitoutunut vihreiden arvojen toteutumiseen. Lisätietoa osoitteessa www.acer.fi.