Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Acer Promise -lupaus pienille ja keskisuurille yrityksille

Acer

Acer Promise -lupaus pienille ja keskisuurille yrityksille

Julkaistu: 07.08.2013 klo 12:00
Julkaisija: Acer

Panostaminen yrityksiin ja tuotteiden huippulaatuun jatkuu

Acer on julkistanut tänään uuden varsinkin pienille ja keskisuurille yrityksille sekä kotitoimistoille tarkoitetun Acer Promise -ohjelman, joka kattaa yrityskäyttöön tehdyt kannettavat TravelMate-tietokoneet. Ohjelmaan kuuluvan yrityskäyttöön tarkoitetun kannettavan Acer TravelMate -tietokoneen 1.8. - 31.10.2013 ostaneet saavat puolet laitteen hinnasta takaisin, jos se vaatii takuukorjausta ensimmäisen vuoden aikana.

– Acerin tavoitteena on jatkaa innovoimista ja valmistaa luotettavia tuotteita pienissä, keskisuurissa ja suurissa yrityksissä työskenteleville käyttäjille, kertoo Acerin Suomen maajohtaja Jukka-Pekka Korkiakangas. – Tuotteemme ovat laadukkaita. Jos jotain kuitenkin sattuisi ensimmäisen vuoden aikana, osana Acer Promise -ohjelmaa tietokone vaihdetaan tai korjataan, ja puolet sen hinnasta hyvitetään asiakkaalle.
Acer Promise on osa yrityksen jatkuvaa strategisen tason panostamista yrityksiin, julkiseen sektoriin sekä pieniin ja keskisuuriin yrityksiin. Tavoitteena on alan paras laatu ja luotettavuus.

Acer Promise -ohjelman sisältö:

• Luotettavuuslupaus: Jos ohjelman piiriin kuuluvaan Acer TravelMate -tietokoneeseen tulee vika ja se vaatii takuukorjausta ensimmäisen vuoden aikana, Acer korjaa sen ilmaiseksi ja hyvittää asiakkaalle 50 prosenttia ostohinnasta. Tarjous koskee enintään 50 tietokonetta yritystä kohden.
  • Voimassaoloaika: Ohjelman piiriin kuuluvat 1.8. - 31.10.2013 ostetut tietokoneet.
  • Rekisteröinti: Asiakkaan on rekisteröidyttävä 14 päivän kuluessa ostopäivästä.
  • Ohjelmaan kuuluvat tuotteet: Acer TravelMate P2XX-, P4XX- ja P6XX-sarjat.

Ohjelman tiedot ja ehdot näkyvät osoitteessa https://acerpromise.com/fi/fi/reliability

Yrityskäyttöön tarkoitetuissa kannettavissa Acer-tietokoneissa on useita laitteisto- ja ohjelmistoratkaisuja, jotka parantavat turvallisuutta, helpottavat käyttämistä sekä auttavat varmistamaan luotettavuuden ja ympäristöystävällisyyden. Kannettavat TravelMate-tietokoneet on testattu Acer Total Test –menetelmällä, joka kattaa esimerkiksi lämmönkeston, akustisen melun, tärinän, iskut, pudottamisen, läikyttämisen ja ilmankosteuden vaikutukset.

Acer Finland Oy
Jukka-Pekka Korkiakangas, Country Manager
E-mail: Jukka-Pekka.Korkiakangas@acer.com

Acer
Vuonna 1976 perustettu Acer on aina keskittynyt murtamaan raja-aitoja ihmisten ja teknologian väliltä. Acerin valikoimiin kuuluvat PC-koneet, projektorit, palvelimet ja tabletit. Yhtiöllä on kolme brändiä, Acer, Packard Bell ja Gateway, joista Acer ja Packard Bell ovat saatavilla Suomessa. Acer on maailman kolmanneksi suurin kannettavien tietokoneiden toimittaja maailmanlaajuisesti (IDC 2012). Acer Groupissa työskentelee 8 000 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2012 oli noin 11,2 miljardia euroa. Acerin tuotteissa korostuu ympäristöystävällisyys ja yhtiön koko tilaus- toimitusketju on sitoutunut vihreiden arvojen toteutumiseen. Lisätietoa osoitteessa www.acer.fi.