Etusivu » Tiedotteet » Tiede ja tutkimus » Safetum mukana Skoudet ja brankkarit Steissillä tapahtumassa 27.8. klo 11-15

Safetum Oy

Safetum mukana Skoudet ja brankkarit Steissillä tapahtumassa 27.8. klo 11-15

Julkaistu: 25.08.2016 klo 13:00
Julkaisija: Safetum Oy

Lauantaina 27.8 klo. 11:00 – 15:00 järjestetään Helsingin rautatientorilla perinteinen turvallisuusviestinnän suurtapahtuma. Skoudet ja Brankkarit Steissillä –tapahtuma järjestetään yhdessä Poliisien Päivän- tapahtuman kanssa.

Skoudet ja Brankkarit Steissillä –tapahtumassa Helsingin Pelastusliitto jäsenjärjestöineen, Helsingin poliisilaitos ja Suojelupoliisi esittelevät toimintaansa vauhdikkaassa koko perheen tapahtumassa.

Safetumin pelastusvalvojat ovat jakamassa arjen tärkeää turvallisuussanomaa yhdessä viranomaisten ja järjestöjen kanssa. Tapahtumassa voi tutustua Safetumin pelastusvalvojien arkeen, keskustella arjen turvallisuudesta sekä tutustua pelastusvalvojien suorittamaan ennaltaehkäisevään turvallisuustoimintaan.

Yleisö voi tutustua myös poliisin ja sopimuspalokuntien (VPK) toimintaan, ihailla upeita poliisi- ja pelastusajoneuvoja, testata turvallisuus- ja pelastusosaamistaan, seurata poliisin ja palokuntien yhteisiä toimintanäytöksiä sekä kysellä paikalla olevilta asiantuntijoilta turvallisuuteen liittyvistä asioista.

Torilla voi seurata pelastuskoiria etsintätehtävissään tai kohdata poliisihevosen, kokeilla mitä tuntuu istua poliisin prätkän satulassa, ottaa selfien Lastenklinikan Kummien Teemu -nallen tai poliisileijonan kanssa, ja tavata muita turvallisuusalan toimijoita.

safetum_skoudet-ja-brankkarit-steissilla-cc-88-safetum-oy-logo

Kaikille avoimessa tapahtumassa on varmasti tekemistä ja nähtävää niin lapsille kuin aikuisillekin.

Helsingin Pelastusliiton toiminnanjohtaja Olli Kurvinen (olli-veikko.kurvinen@helpe.fi, GSM 050 524 6200)

Safetum Oy, toimitusjohtaja Tuomas Jurvelin (tuomas.jurvelin@safetum.fi, GSM 041 4675401

Safetum on pelastusvalvontaan erikoistunut kasvuyritys, joka teki suomalaisissa kiinteistöissä noin 30 000 turvallisuushavaintoa vuoden 2015 aikana. Safetumilla on toimipisteet Helsingissä ja Oulussa ja sen palveluksessa työskentelee lähes 20 pelastusturvallisuuden ammattilaista.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon