Etusivu » Tiedotteet » Tiede ja tutkimus » Osaammeko oikeasti - digitalisoituvan liiketoiminnan johtaminen. Aamiaistilaisuus 14.9.2016, tervetuloa!

MPS Prewise

Julkaistu: 06.09.2016 klo 17:40
Julkaisija: MPS Prewise

Onko johtamisosaaminen digitalisoitumisen suurin este? Liiketoiminnan digitalisoituminen on tosiasia, jonka yrityksestään ja omasta urastaan huolehtiva johtaja tiedostaa. Siksi johdon ja koko yrityksen kulttuurin tulisi tukea digitalisoituvaa liiketoimintaa - eikä jättää sitä vain harvojen "digiosaajien" herkuksi.

Tervetuloa aamiaistilaisuuteemme keskiviikkona 14.9.2016 klo 8.30-10.30
kuulemaan ja keskustelemaan, miten liiketoiminnan digitalisoituminen muuttaa johtamista, johtajan uraa ja osaamisen johtamista.

Tulos Helsinki Oy:n toimitusjohtaja Lasse Larvanko kertoo näkemyksistään digitaalisen liiketoiminnan kehittämisestä yli 50 digicasen kokemuksella. MPS Prewisen toimitusjohtaja Iiro Pohjanoksa ja MPS Prewisen asiantuntijat kertovat, miten koko organisaation tavoittavalla osaamisen kehittämisellä kasvatetaan digiosaamista ja saadaan tehoa digitaaliseen liiketoimintaan.

Ilmoittaudu mukaan tästä >>

Tervetuloa ja tilaisuuden avaus
Iiro Pohjanoksa, toimitusjohtaja, MPS Prewise Oy

Digitalisoituva liiketoiminta vauhtiin
- Digitaalisuus muuttaa johtajan uran
- Kokemuksia Suomen suurimmista digibrändeistä
Lasse Larvanko, toimitusjohtaja, Tulos Helsinki Oy

Kasvatetaanko digiosaajia lähivalmennuksella?
Iiro Pohjanoksa, toimitusjohtaja, MPS Prewise Oy

Case Musti ja Mirri
Anna-Maria Repo, avainasiakkuuspäällikkö, MPS Prewise Oy

Mittaaminen ja analytiikka digijohtamisen keskiössä
Lasse Larvanko, toimitusjohtaja, Tulos Helsinki Oy
Niilo Mäkelä, tutkimuspäällikkö, MPS Prewise Oy

MPS-Yhtiöt
Paciuksenkatu 27, 4 krs
Kartta, liikenneyhteydet  ja ajo-ohjeet >>

Virtuaalisesti Twitterissä #MPSBreakfast

MPS Prewise lyhyesti

MPS Prewise on asiantuntija muutoksen läpivientiin ja ihmisten johtamisen kehittämiseen. Digitaalisuus on vahvuutemme – olemme yrityksille suunnattujen verkkokoulutusten markkinajohtaja Suomessa.

Tehostamme muutoksen läpivientiä korkealaatuisella verkkokoulutuksella sekä valmentamalla esimiehiä parempaan johtamiseen. Yhdistämme digitaaliset keinot ja lähivalmennuksen oivaltavaksi, tehokkaaksi kokonaisuudeksi. Muutoksen mittaaminen on olennainen osa toimintaamme. Tarjoamme kokonaisvaltaisen asiantuntijapalvelun tutkimuksesta konsultointiin ja sisällöntuotannosta teknologiaan.

Kuulumme MPS-Yhtiöihin. Konsernimme kautta toimimme kansainvälisesti 6 maassa Pohjoismaista Aasiaan. www.mpsprewise.fi, www.mps.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon