Etusivu » Tiedotteet » Tiede ja tutkimus » Maailman tehokkain hyppykeppi

Maailman tehokkain hyppykeppi

Julkaistu: 05.08.2016 klo 11:04
Julkaisija: Limen

Aikuisten hyppykepillä voi pomppia jopa 3 metrin korkeuteen.

Pomppukeppeily on kovaa kuntoilua. Muutama minuutti pomppimista saa sykkeen nousemaan.

Maailman tehokkaimpien hyppykeppien valmistaja Vurtego on laajentanut toimintaansa Suomeen. Suomalainen verkkokauppa Limen.fi on aloittanut yhteistyön Vurtegon kanssa ja toimii yksinoikeudella pomppukeppien maahantuojana.

Ensimmäiset pomppukepit saapuivat juuri Kaliforniasta Suomeen. Yhdysvalloissa Vurtego on saavuttanut suuren suosion. Tuotteelle odotetaan samanlaista menestystä kuin trampoliineille.

Aikuisten hyppykeppi

Hyppykeppi sopii aikuisille ja nuorille. Pomppukepin toiminnan salaisuus on säädettävä ilmanpaine. Ilmanpaine on säädettävissä kaikille pomppijoille, jotka painavat yli 34 kg. Kun hyppykepin paine on pieni, voi pomputella 20-50 cm korkealle. Säätämällä painetta isommaksi harjaantunut pogottelija voi hyppiä jopa 3 metrin korkeudelle.

Tuote tuli tunnetuksi amerikkalaisesta Leijonan luola -televisiosarjasta. Ohjelmasta pomppukeppi bongattiin myös Limen.fi-verkkokauppaan.

Kalifornialaisen Vurtegon omistaja ja toimitusjohtaja Ian Britt iloitsee yhteistyön aloittamisesta. Yhdysvalloissa tuote on jo tunnettu. Britt kertoo, että myös Suomessa ja Pohjoismaissa kiinnostus on suuri, mutta korkeat toimituskulut ja tullimaksut ovat hidastaneet kauppaa. Nyt kun suomalainen yhteistyökumppani Limen.fi myy tuotteita suoraan asiakkaille, avaa se Vurtegolle uusia mahdollisuuksia.

-Tämä on meille iso askel eteenpäin. Odotamme todella innoissamme, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Limen.fi sijaitsee lähellä Ruotsin rajaa Keminmaassa, joten hyppykeppejä voidaan toimittaa kaikkialle Pohjoismaihin.

Tehokasta ja hauskaa

Pomppukepit eivät ole enää vain lasten etuoikeus, vaan aikuisetkin voivat kokea samanlaista liikunnan riemua. Lasten hyppykeppejä on ollut aina. Ajatus on hyvä, mutta käytännössä perinteisistä hyppykepeistä ei ole mihinkään. Vaikka Vurtego V4 Prota kutsutaan hyppykepiksi, ei tuotteella ole paljonkaan tekemistä lasten hyppykeppien kanssa. Vurtegon hyppykeppi on aivan eri kategoriaa.

Vaikka pomppiminen on tehokasta urheilua, se ei edes tunnu treeniltä. Britt muistuttaa, että pomppukeppi on helppo tapa houkutella nuoret pois tietokoneelta.

Vurtego V4 Pro -pomppukepillä voi hyppiä eteenpäin, esteiden päälle ja jopa tehdä voltteja. Hyppykeppi on innoittanut myös uuden harrastuksen syntymiseen: XPogossa tehdään hurjan näköisiä stunt-hyppyjä. Suomalainen maahantuoja miettii parhaillaan yhteistyökuvioita extreme-harrastajien kanssa.

Yhteystiedot ja haastattelupyynnöt:

Matti Saukko

Myyntijohtaja

Limen.fi-verkkokauppa

0400 284 405

matti.saukko@polarmetalli.fi

www.limen.fi

Limen.fi on suomalainen verkkokauppa, joka tarjoaa hauskempaa vapaa-aikaa. Lisätietoja www.limen.fi.