Etusivu » Tiedotteet » Tiede ja tutkimus » Kulttuurirahaston apurahainfo Ateneum-salissa torstaina 9.10.2014

Suomen Kulttuurirahasto

Kulttuurirahaston apurahainfo Ateneum-salissa torstaina 9.10.2014

Kutsu.
Julkaistu: 06.10.2014 klo 11:09
Julkaisija: Suomen Kulttuurirahasto

Suomen Kulttuurirahasto järjestää keskusrahaston apurahoihin liittyvän infotilaisuuden torstaina 9.10.2014 klo 14.30 alkaen Ateneum-salissa, Kaivokatu 2, Helsinki. Tilaisuus päättyy viimeistään klo 17. Tilaisuuteen on vapaa pääsy, ei ennakkoilmoittautumista.

Apurahainfossa kerrotaan uudesta erityisapurahasta ”Taidetta hoitolaitoksiin”, yliopistojen kanssa tehdyn puitesopimuksen vaikutuksesta apurahatutkijoiden työskentelyedellytyksiin sekä tohtorikoulutettavien mahdollisuudesta yhdistää apuraha palkalliseen työsuhteeseen. Kulttuurirahaston asiantuntijat käyvät läpi hyvän hakemuksen kriteereitä ja vastaavat kysymyksiin hakuun ja apurahoihin liittyen. Tilaisuuden lopulla on myös aikaa henkilökohtaiseen neuvontaan.

Suomen Kulttuurirahaston keskusrahaston apurahojen haku on alkanut 1.10. ja päättyy 31.10.2014. Apurahoja on jaossa 23,5 miljoonaa euroa. Hakuohjeet ja -lomakkeet ovat verkossa osoitteessa www.skr.fi/apurahat.

Lisätiedot:

www.skr.fi/apurahat

twitter.com/skr_fi

youtube.com/kulttuurirahasto

apurahainfo@skr.fi

Suomen Kulttuurirahasto on yksityinen säätiö. Se tukee maamme kulttuurielämää myöntämällä apurahoja keskusrahastosta ja 17 maakuntarahastosta tieteen, taiteen ja kulttuurielämän eri aloilla toimiville henkilöille ja yhteisöille. Kulttuurirahastolla on myös omaa kulttuuritoimintaa. Lisätiedot osoitteesta www.skr.fi.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon