Etusivu » Tiedotteet » Tiede ja tutkimus » HYALURONISTA ON APUA NIVELILLE

HYALURONISTA ON APUA NIVELILLE

Julkaistu: 10.07.2015 klo 09:00
Julkaisija: Mezina Oy

Julkasimme alkuviikosta tiedotteen nivelvaivojen huolestuttavasta yleisyydestä Suomessa. Tiedotteessa kerroimme kaksoissokkotutkimuksesta, jossa todettiin alunperin kukonheltasta saatavasta hyaluronista, hyaluronaatista olevan apua nivelten hoidossa.

Tarjoamme nivelten itsehoitoon pistoshoitoa huomattavasti lempeämmän vaihtoehdon, kukonheltan hyalyronia sisältävän luontaistuotteemme NutriLenk Activen. NutriLenk Active on korkealaatuinen kapseleina nautittava ravintolisä.

Seitsemän ällää nivelille

Suomen Nivelyhdistys ry esittelee verkkosivuillaan seitsemän L-kirjaimella alkavaa keinoa, joilla voi edistää nivelten hyvinvointia. Näistä vasta viimeiset kaksi ovat lääkkeet ja leikkaushoito. Niitä ennen on paljon hyviä keinoja joilla voi helpottaa oloa ja parantaa nivelten vointia:

Nivelrikon hoidon 7 ällän ohjelma

• Liikunta
  • Lepo
  • Laihdutus
  • Luontaistuotteet
  • Liikehoidot
  • Lääkkeet
  • Leikkaus

Liikettä niveliin

Kannustamme kaikkia suomalaisia kantamaan vastuuta omasta ja läheistensä hyvinvoinnista. Haluamme innostaa ihmisiä huolehtimaan terveydestään paremmin, liikkumaan enemmän ja nauttimaan terveellisestä elämästä.

Yhdessä terveellisten elämäntapojen ja monipuolisen ravinnon kanssa NutriLenk Activesta voi olla tukea nivelten hyvään liikkuvuuteen.

Huom! Haluamme muistuttaa, että vaikka hyaluronilla ei ole suun kautta nautittuna ravintolisänä EFSA:n vahvistamaa terveysväitettä, myös siitä voi saada tukea nivelten itsehoitoon yhdessä terveellisten elämäntapojen kanssa.

NutriLenk on luonnon apu nivelille

NutriLenk Active on 100% luontaistuote. NutriLenk Active on korkealaatuinen ja hyvin imeytyvä ravintolisä.

NutriLenk Active on kehitetty ravitsemaan nivelnestettä, tukemaan nivelten liikkuvuutta, iskunvaimennusta, nivelnesteen viskositeettia ja hyvää voitelua. Tuote sopii kaikille kuntoilijoille, liikunnan harrastajille ja aktiiviurheilijoille sekä fyysistä työtä tekeville tukemaan nivelten normaalia hyvää vointia.

Samaan tuoteperheeseen kuuluva NutriLenk Gold on erityisen vahva kalanrustovalmiste. NutriLenk Gold valittiin jo vuonna 2004 Vuoden luontaistuotteeksi Norjassa.

Kaikki NutriLenk -ravintolisät on valmistettu hydrolysoimalla. Sillä varmistetaan ainesosien paras mahdollinen imeytyvyys. NutriLenk -ravintolisiä voi käyttää yhdessä tai erikseen.

Myynnissä:

Apteekeissa, terveys- ja luontaistuotekaupoissa, luontaistuoteosastoilla sekä terveystuotteiden suomalaisissa verkkokaupoissa.

Lisätiedot ja tuotenäytteet:

Mezina Oy, toimitusjohtaja Lissu Suursalmi

puh. 010 422 1581, ls@mezina.com

finland@mezina.comwww.mezina.fi

Mezina A/S on tanskalainen perheyritys, joka on kehittänyt ja tuottanut korkealaatuisia ravintolisiä jo yli 30 vuotta Pohjois-Euroopan markkinoille. Konsernin Suomen tytäryhtiö Mezina Oy on Luontaistuotteiden Tukkukaupan liiton jäsenyritys. Mezina Oy:n tuotteita myy Suomessa yli 800 jälleenmyyjää: apteekit, luontaistuotekaupat ja -osastot, terveystuotekaupat sekä vastuulliset terveystuotteiden verkkokaupat.

Tykkää Facebookissa ja seuraa tuoteuutisiamme: Mezina Finland

www.mezina.fi